|
Forskel på oled55E7V |
Besvar |
Forfatter | |
Bendix
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Oktober-2017 kl. 21:33 |
Hej recordere
Jeg skal efterhånden have udskiftet mit ue55es8005 med et LG. Men jeg er blevet lidt rusten på markedet. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af forskellen på OLED55E7V og OlLED55E7N. Samme design og specs: V sælges i power/Elgiganten og N sælges i hifiklubben Bilka osv. N er ca 3000kr billigere ca. |
|
anderskj1
Bruger Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er du blevet klogere på dette?
|
|
Bendix
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det var åbenbart blot hvor meget sælger gad at skrive af navnet i beskrivelsen. Samme tv. Men flere placeringer på Pricerunner pga den “fejl”. Jeg valgte dog et Sony A1
|
|
siccio
Super bruger Oprettet: 21-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dette fænomen med nogle undskyld udtrykket, men tåbelige bogstav/tal forskelle ser man ofte på hvidevare også.
Gør jo at det ikke dukker alle priser op på Pricerunner, og de forskellige kæder selv kan definere priser. På mig virker den slags som lovligt fup, lidt ligesom lovligt snyd med leasing biler og registreringsafgift. Man skal selv lige være omhyggelig med sammenligninger, og bruge lidt mere tid på forarbejde, |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |