|
"Ægte surround" i hovedtelefon? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 15:00 |
|
Efter jeg er blevet far, er det mere eller mindre umuligt at finde tid til at få fyret op for mit surround system. Det ærgrer mig en del, og jeg tænkte derfor om det var muligt at få en god surround oplevelse med hovedtelefoner?
Jeg har før ejet et par Ultrasone HFI-780 som har S-Logic surround, og det virkede OK. Men findes der nogle ægte surround hovedtelefoner? Gerne med Atmos oplevelsen.
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Undskyld mig. Nu har jeg selv to unger. Det er bare at vænne barnet til det. For børn har bedst at baggrunds støj. For de sover bedre
|
||
![]() |
||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
|
Du har sikkert ret. Men problemet hos er lidt, vores knægt sover så lidt at når han endelig sover orker vi ikke tage kampen.
Men jeg er helt enig i, hvad du skriver.
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
|
I vil gøre jer selv en bjørnetjeneste ved det. Måske er der for stille når han skal sove. Vores ældste sov bedst til ringenes herre
|
||
![]() |
||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
|
What?!? Hvorfor skulle børn sove bedre i støj? Børns hjerner har lige så meget brug for at koble af mens de sover som vores andres hjerner.
Dengang jeg havde tv i soveværelset skete det indimellem at jeg faldt i søvn med tv'et kørende, men jeg vågnede op fuldstændigt smadret fordi min hjerne havde brugt natten på at synkronisere til diverse vaskepulverrekvalmer og farveflimren, klart dårligere nattesøvn end når der var mørkt og stille. For børn vil jeg tro det handler om tryghed. En smule lys og fars og mors stemmer inde ved siden af skaber tryghed, det kan mangle ved buldermørke og helt stille, men derfra til et tv's blandede budskaber er der et godt stykke. Hvor har du fra at det skulle være bedre for børn at sove i støj?
|
||
![]() |
||
|
De er vandt til 75 DB fra mors mave af
|
||
![]() |
||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
|
![]() Vi fik også fortalt at man skulle undgå total stilhed, når børnene sov. Alm. TV kigning og baggrundsstøj var det bedste, da de så blev vænnet til at sove med det. Ved ikke om det er derfor, men de har begge fantastiske sovehjerter i dag
![]() |
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
|
Mon ikke en klud og en støvsuger kan klare det?! |
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
StøJ?
![]() |
||
![]() |
||
K_J ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2014 Status: Offline Point: 146 |
|
Jeg har lige smidt den mindste på snart 3år i seng på 1sal. Hvis der er stille i stuen kan jeg høre ham hvis han hoster eller snakker.
Om 10min smider jeg en film på anlægget og tager ikke hensyn til han skal sove. Sådan har det været altid, også med hans storebror. Børn er forskellige og har forskellige behov, men jeg er satme glad for at de har ligget på sofaen og sovet til film siden de var få uger gamle. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |