|
BeoVision 12-65 |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
BJEPSEN.COM
Bruger Oprettet: 30-Juli-2011 Status: Offline Point: 128 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Oktober-2017 kl. 16:13 |
|
Hej alle
jeg har lige fået leveret en BeoVision 12-65 NG med BeoSystem 4 og Beo4 remote jeg har fået den startet fedt men så stoppede det også skal vælge menu sprog men det kan jeg ikke har brugt pilene men nej markering flytter sig ikke men kan godt bruge volume Jeg håber der er en der kan hjælpe MVH BJepsen Redigeret af BJEPSEN.COM - 19-Oktober-2017 kl. 17:04 |
||
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
||
BJEPSEN.COM
Funktioner
Tak(0)
|
|
det er her jeg er strandet nogen der har en god ide
Redigeret af BJEPSEN.COM - 20-Oktober-2017 kl. 03:15 |
||
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
||
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Du skal nok ændre din overskrift....
Eller gå over på Hifi4all.dk.... der er mange B&o folk
|
||
Ning
|
||
michael.hojgaard
Junior bruger Oprettet: 08-September-2014 Status: Offline Point: 47 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Kan du vælge engelsk? For så kan ændre sproget i settings efter du er færdig med opsætningen.
|
||
MJH
|
||
BJEPSEN.COM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej desvære Jeg fandt ud af at jeg kan komme ind i clock settings og skrive tid men kan ikke godkende |
||
|
||
flex195
Super bruger Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan det have noget, at gøre med hvilken "Option" fjernsynet er i?
Nu ved jeg ikke hvor kendt du er med B&O, men nyere Beo4 fjernbetjeninger har et lille joystick indbygget i "go" knappen i midten, som kan være sat op til at skulle bruges fremfor de almindelige oo/ned og højre/venstre taster. |
||
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design |
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Undskyld, men hvorfor helv*** sidder du og spørger her på recordere, i stedet for at ringe til den forhandler som har leveret det? Når man køber et BeoVision, så følger der opsætning med, og kanalindstilling, med mindre du bevidst har fravalgt det.
M.v.h. |
||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er ikke B&O folk på H4A. Kun én - Peter Pan - som også skriver her på recordere. M.v.h. |
||
michael.hojgaard
Junior bruger Oprettet: 08-September-2014 Status: Offline Point: 47 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Jeg tænker at hvis det var en anden option, så ville du slet ikke kunne bruge fjernbetjening til noget.
Men der er i hvertfald joysticket du skal bruge til navigation. |
||
MJH
|
||
Ning
Funktioner
Tak(0)
|
|
Peter Pan er vel snart efterhånden anti-B&O.... i hvertfald med meget af det nye.. men han er altid meget hjælpsom Men der er da også andre.... f.eks Millemis
Redigeret af Ning - 21-Oktober-2017 kl. 19:33 |
||
Ning
|
||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
|
Millemis er også her.
|
||
Ning
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men har indtryk af at de er mere aktive "over there"
|
||
Ning
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |