|
LG OLED B7 vs C7 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
geuken ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Oktober-2017 kl. 23:34 |
Hej forum,
Har været ude og anskaffe et LG OLED 55C7 som er virkelig fedt. Vil dog returnere det og anskaffe en 65 tommer istedet for. Der er ca. 3.500 i forskel mellem B7 og C7. Spørgsmålet er om C7 modellen er merprisen værd? Hvad synes I? |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4662 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Præcis samme skærm. Forskellen er udseendet.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Coolsmarti ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Status: Offline Point: 163 |
https://www.youtube.com/watch?v=3JIlhzhzYok
Eneste forskel er standeren og farven på kanten. Jeg tror godt at du kan forvente en 65" C7 til 19999 kr. på Black Friday. Personligt kan jeg bedst lide C7, standeren er for mig lige meget da den skal op på væggen.
Redigeret af Coolsmarti - 29-Oktober-2017 kl. 20:46 |
|
![]() |
|
geuken ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
Tusinde tak. Jeg tror jeg holder fast i 65C7 som skal hænge på væggen :)
Redigeret af geuken - 09-November-2017 kl. 23:23 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |