|
"Indsæt" billeder på forum |
Besvar |
Forfatter | |
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6276 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Oktober-2017 kl. 13:12 |
Hej
Når man uploader billeder på forum , er det så ikke muligt at forum softwaren selv kan tilpasse størrelsen. Synes det er ret besværligt selv at skulle tilpasse , eller er der noget jeg har overset? MVH Redigeret af hopgreve - 29-Oktober-2017 kl. 13:13 |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har S' Gutte overset noget som helst! Det er fortsat bøvlet her i forummet, bortset fra, at billeder må fylde noget mere - 1 MB. Men det KUNNE da godt gøres nemmere, så man bare uploader, og sitet automatisk komprimerede billederne!! Sæt i værk, recordere!
|
|
hopgreve
Funktioner
Tak(0)
|
Nemlig... Jeg har lige taget et billede af min pc skærm. Lagt det ind på pc , åbnet det med paint for at kunne reducere størrelsen , og gemme det igen...det tager jo tid det hele...
MVH |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det blot er et screenshot, eller du har brugt Klippeværktøj, så fylder det da ikke alverden? Ellers, må man bare bruge: Eller: https://imgur.com/ (Kræver ingen brugerkonto)
Redigeret af mnielsen - 29-Oktober-2017 kl. 13:44 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den eneste grund til at du skal tage et billede af din pc skærm, er for at vise fejl i selve panelet.
På dit trassater er der en knap der hedder PrtScr, tryk på den og du har et billede af indholdet på din skærm. Holder du alt nede samtidig med, får du kun det aktive vindue. Klau |
|
hopgreve
Funktioner
Tak(0)
|
Hej , det vej jeg godt. Det er jo for at illustrere , at hvis man har taget et billede af noget udstyr , ja så er det en bøvlet omgang. Og hvis man tager et print screen , hvad så med størrelsen?
MVH |
|
|
|
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
Har du taget et print screen, eller brugt Klippeværktøj, og gemt det i billedmappen, så holder du blot musemarkøren over det gemte, og en lap kommer frem, hvor størrelsen på det gemte vises. Under 1 MB - af sted til forummet med det - ellers må du desværre krympe det yderligere, i enten Gimp, eller paint.net, eller Paint. Husk dog, at når du senere hen gemmer i de 2 førstnævnte programmer, at skubbe skyderen frem til 100%! Så STADIG, recordere...... Gør noget! Bare ét eller andet!
|
|
JohnConnor
Guld medlem Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1036 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har nærmest opgivet at poste fremskridt fra kælderen.
Iphone er helt umuligt og vender på hovedet osv.
|
|
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
Fordi du fotograferer på højkant? Lad være med det - dette er en uskik, utallige "telefonfotografer" burde lade være med!
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den skal mod højre
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |