|
iOS 11 iMessages problemer. |
Besvar |
Forfatter | |
sickchild
Guld medlem Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-November-2017 kl. 19:44 |
Hej jeg har haft lidt problemer siden opdatering til iOS 11.
jeg skriver mest med konen, men ofte når vi skriver sammen, så får jeg hendes besked som iMessages og ca. 5 min efter kommer samme besked enten en gang til som iMessages eller som tekstbesked. Det er det samme den anden vej rundt altså fra mig til konen. er der nogen andre der opliver det samme?
|
|
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bruger i samme AppleID? Prøv evt at slå iMessage fra og til igen på alle enheder. |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
sickchild
Guld medlem Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej hver vores Apple id. Bare på en familie konto. Men det prøver vi at gøre en gang i aften.
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Samme problem her. Jeg har slået "Send som tekstbesked" fra nu. Det påvirker kun beskeder til folk med iPhone, hvor den så ikke vil forsøge at sende som alm. SMS af sig selv.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det betyder ikke så meget som tidligere, hvor man f.eks. sjældent havde dataforbindelse i udlandet. Men det er symptombehandling |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sandt. Men når fejlen nu ligger i Apples ende, så kan man ligesom ikke gøre andet end at behandle symptomerne, med mindre man ligefrem sidder i iOS-udviklingsteamet...
Du burde stadig kunne tvinge en SMS igennem ved at holde fingeren på send-knappen eller trykke på beskeden og vælge "Send som tekstbesked". |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
sickchild
Funktioner
Tak(0)
|
Kan se version 11.1 lige er kommet så kan være det kan rette fejlen.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |