|
ATV 4K styring... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
janjpr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-November-2017 Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-November-2017 kl. 09:40 |
Har en installation med ATV 4K og Beovision Avant NG. Når jeg tænder TV'et, så tændes ATV også automatisk. Det er formentlig via HDMI CEC går jeg ud fra...?
Har hørt at det skulle være muligt at deaktivere automatikken således, at ATV først tændes når jeg beder om det via fjernbetjening (BeoRemote One og PUC styring). Kan nogen bekræfte at dette er muligt? Og i givet fald: Hvor finder jeg indstillingen, som kan gøre, at ATV ikke får en start-kommando når jeg "bare" tænder mit TV? Hilsen Jan
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det er muligt. Gå ind under opsætningen af ATV 4K i betjeningsmenuen for inputtet og skift PUC til "Off at source change", så virker det. Jeg bøvlede med det samme da jeg testede TV'et i sin tid.
Redigeret af Torben Rasmussen - 02-November-2017 kl. 10:22 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
janjpr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-November-2017 Status: Offline Point: 14 |
Tak, Torben
For god ordens skyld: det er i TV'et jeg skal søge den indstilling du beskriver, ikke sandt? Jeg mindes ikke at man kan finde noget om det i Settings i ATV.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Jo. PUC-indstillingerne er jo dem der gør, at du kan styre ATV med din BeoRemote One. Du skal ind i "Link"-menuen på den første skærm du får frem og så ned under "input" og finde porten med ATV på.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
Jo i tvét
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
ATV slukker jo aldrig rigtig, så det er mere eller mindre ligegyldigt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |