|
apple tv 4k |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
perf
Super bruger Oprettet: 21-November-2005 Status: Offline Point: 327 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Oktober-2017 kl. 23:23 |
hej
et lille irriterende problem. Volumen som normalt vises på skærmen når jeg regulerer på lyden er forsvundet når jeg vælger 4k60 Hz men bliver vist hvis jeg skifter til 30 Hz. Har i andre samme issue ? |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19444 |
Funktioner
Tak(0)
|
Volumen, regulerer du du det på fjernsynet, eller ATV?
Klaus |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7068 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er vel et TV isue. Og ikke Apple TV problem ?
Dit tv håndterer måske ikke det indput |
|
perf
Funktioner
Tak(0)
|
ATV er via HDMI koblet til min Sony soundbar..som er koblet til mit Sony tv. Jeg betjener det med min Harmony fjernbetjening hvor volumen så er koblet til min soundbar. mvh |
|
perf
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det ved jeg så ikke hvad der er årsagen. Men mit tv viser fint 4k 60hz bortset fra at volumen indikatoren ikke bliver vist.
|
|
Flarup
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 794 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej inden jeg køber en ATV 4K, vil jeg lige høre om nogle af jer har prøvet MR MC og Hevc 265 mkv afspi8lning og, hvordan fungere dette ?, for det kan min nuværende ATV 4 ikke
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
cakke
Bruger Oprettet: 25-November-2016 Sted: 6230 Rødekro Status: Offline Point: 56 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet med infuse pro virker ved mig m. Atv4
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4571 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan også varmt anbefale Infuse.
Det understøtter 4K og HEVC. I november skulle der komme en opdatering, der tilføjer HDR.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bruger også Infuse.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6451 |
Funktioner
Tak(0)
|
bruger mrmc - er infuse bedre ?? har nemlig købt det for et års tid siden - så kunne være man skulle skifte
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
Giffel
Guld medlem Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har både MrMC og Infuse og syntes bestemt at Infuse er meget bedre. |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har begge også, men foretrækker klart Infuse
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |