|
Singles Day-tilbud 11/11? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6310 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-November-2017 kl. 13:38 |
Hvad er nu det for noet?
Modspil til Valentines Day Har aldrig hørt om det, men nu får vi se på lørdag Ellers er der jo Sort Fredag om et par uger |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er egentlig ligeglad med hvad det alt sammen hedder. Hvis de har nogle gode tilbud på ting jeg vil have, så køber jeg dem. Ellers lader jeg være
![]() |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5331 |
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
elmutanten skriver noget lidt andet, https://www.elgiganten.dk/cms/singleday/singles-day/?scid=SEM6
Men tror det nok skal passe at det er noget kineserne har taget til sig og gjort til deres. Men gad vide om man skal kunne bevise man er single? (findes der noget ligesom et kørekort?) |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det er noget vrøvl, 11 i 11 (ælte i ælte) er bagernes dag
![]() ![]() |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6310 |
Mmmm.... kage
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Haha - ja, jeg undrede mig også, endnu et tosset tiltag, med sikker lige så latterlige tilbud som på den sorteste fredag 😂 |
|
![]() |
|
shaman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
Øv, troede det var tilbud på vinyl singler...
![]() |
|
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 456 |
Modspillet til Valentinsdag er jo d. 14/3 hvor der er Bøf & BJ-dag (eller karbonader & en gokker-dag, hvis man er single)..
|
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |