|
Podcasts / RSS-feed til dr.dk fejler... |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-November-2017 kl. 21:40 |
|
Vi har div. podcasts på vores Squeezebokse, heriblandt Mads og Monopolet som fornyligt er begyndt at fejle med fejlmeddelelsen:
"Invalid Feed - Redirection limit exceeded" I stedet for den gamle feed fra P3, fandt jeg frem til følgende feed: https://www.dr.dk/mu/Feed/mads-monopolet-podcast?format=podcast&limit=500 Når jeg forsøger at tilføje den til systemet, får jeg dog samme fejlmelding som ovenfor... - men den giver mig faktisk et feed i browseren... (jeg ved dog godt der kan være forskel på håndtering af server redirects mellem en browser og LMS-systemet (Squeezebox Server). Jeg har forsøgt at tilføje lidt andre RSS-feeds og det fungerer fint, men dem fra dr.dk fejler alle sammen... Nogle bud på hvad man kan gøre for igen at høre Mads & Monopolet - på Squeezeboksen? Redigeret af tipsen - 07-November-2017 kl. 09:48 |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
tror altså der mangler noget i dit link. - selve xml-filen ligger her: https://www.dr.dk/mu/feed/mads-monopolet-podcast.xml?format=podcast&limit=500
læg mærke til .xml efter ordet "podcast" |
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
Jeg har prøvet både med og uden .xml og med og uden input-argumenterne (dét efter "?") - alle giver samme resultat - jeg gætter på at der står en webserver og parser url'erne så alle kombinationerne rent faktisk peger på samme ressource.
|
||
![]() |
||
Rasmus3516thx ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-November-2017 Status: Offline Point: 6 |
|
Hej
Fandt du af noget. Jeg har samme problem i logitech server. Melder SSL fejl når jeg tilføjer et feed. Alle andre, radio24/7 osv virker perfekt. Kun DR podcast feed der fejler Hilsen Rasmus Mortensen
|
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
@Rasmus - du husker at angive med https? - ssl er fordi forbindelsen er secure.
|
||
![]() |
||
Rasmus3516thx ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-November-2017 Status: Offline Point: 6 |
|
Ja.
Alt i rss fed er korrekt. Det er som sagt kun dr podcast der er problemer med. Alle andres virker fint. Det må være noget der er galt i dr server. |
||
![]() |
||
|
Jeg får stadig samme fejl (redirection limit...) - jeg skrev også til DR's tekniske support, men de har ikke belemret sig med et svar endnu. Jeg har her til aften også postet spørgsmålet i en FB-gruppe for SB-entusiaster - måske nogen kan give et bud dér.
- og jeg poster naturligvis evt. findings her. |
||
![]() |
||
|
Lyder godt.
Tænker når det har virket. Burde det kunne komme til det igen. Kan det have noget med porte at gøre måske. Jeg kender en der arbejder i deres it afd i dr århus. Prøver at vise ham problemet. Måske han ved noget. |
||
![]() |
||
|
Det har noget med HTTPS/SSL at gøre - efter instrukser af Michael Herger opdaterede jeg til (beta) LMS v.7.9.1 og nu fungerer det igen. Nu skal jeg blot have reetableret alle mine podcasts, da de ved en fejl blev slettet undervejs i processen.
|
||
![]() |
||
|
Har du link til lms 7.9.1 beta
Iøvrigt Hvis du har podcast feed til at ligge inde på squeezebox.com. online konto kan man importerer dem ind over i selve serveren. Så mister man dem aldrig. |
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
|
Ok
Jeg har en netgear. Jeg finder beta udgaven på nettet. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |