|
OLED og burn-in |
Besvar |
Forfatter | |
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-November-2017 kl. 07:25 |
Hej,
Nu har jeg læst en del om OLED burn-in og flere fraråder OLED pga det, det lyder da også træls. Men nogle af jer som har OLED, oplever i problemet. Det er nok også mest når skærmen bliver brugt til en del spil hvor der ofte er statiske elementer. Men lad mig høre, jeg oplevede selv Plasma burn-in på mit pana, men ikke så slemt. |
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Oplever ikke engang retention, og dertil, tv kører rensefunktion i standby. Jeg tror man skal være meget uheldig, hvis der opstår problemer.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |