|
Valg af akustisk lærred |
Besvar |
Forfatter | |
thomnico
Super bruger Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 493 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-November-2017 kl. 14:49 |
Hey forum,
jeg skal have fundet mig et akustisk lærred med motoriseret ophæng og det skal helst ikke koste en halv arm. Jeg har fundet et produkt fra eSmart Germany (nogen der har erfaring med dem?) koster €279 + forsendelse for en 113" (absolut max iforhold til plads) Derudover har jeg haft kontakt med elite screens og de har tilbudt mig en electric100h-a1080 til €299 + fragt. (100" og næste skridt er 125", som er for stor fysisk) hvad ville jeres valg falde på hvis i stod i denne situation? tage chancen med eSmart? eller er der så meget "værdi" i at tage noget fra en mere kendt producent? th Redigeret af thomnico - 27-November-2017 kl. 14:50 |
|
thomnico
Super bruger Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 493 |
Funktioner
Tak(0)
|
slet ingen med en holdning til dette?
|
|
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har Elite Screens 4K lydtransparante dug herhjemme og er glad for den. Jeg ser ingen synlig struktur og hvad der ellers kan være af uhensigtsmæssigheder ved sådan en type dug. Umiddelbart på billederne ser det ud som om strukturen på den anden dug der er meget tydelig, hullerne er temmelig store, det ville jeg være en smule bekymret for
|
|
thomnico
Funktioner
Tak(0)
|
Det blev til Elite screens, så nu venter jeg bare på de får den sendt fra Tyskland.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |