|
App til Yamaha driller. |
Besvar |
Forfatter | |
pipper
Guld medlem Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2052 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-December-2017 kl. 19:05 |
Hej.
Jeg har en Yamaha reciever RX-V779. Jeg har en app på telefonen "yamaha av controller". Men den har tit gået i demo mode og nu kan jeg ikke få det til at virke mere. Har i andre også problemer med det? Har i forslag til hvordan jeg får det til at virke igen? |
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal nok ind i indstillinger (på Yamaha'en) og sætte "network standby" til on.
Eller hvis din telefon ikke er på samme wifi som Yamaha'en. Ellers prøv af afinstallere app og installere igen Genstart telefonen |
|
pipper
Guld medlem Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2052 |
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af pipper - 13-December-2017 kl. 20:57 |
|
pipper
Funktioner
Tak(0)
|
Kan se i "settings" at den svinger mellem lav og mellem i signalstyrke.
Min reciever står inde i en reol og antennen er derfor pakket godt ind mellem reolen og væggen. Måske det er der problemet er. Kan man få et forlængerkabel så jeg kan trække antennen væk fra revieveren, så den kommer fri af reolen og væggen? |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |