|
Hurtigere end min egen skygge |
Besvar |
Forfatter | |
Thomas.T
Bruger Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-December-2017 kl. 00:17 |
Jeg er jo ren Lucky Luke, når jeg kommenterer artikler på rec.
...eller også har jeg, ganske uvidende, opfundet en tidsmaskine ;-) |
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
haha
|
|
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
|
Uanset hvor langsom man er er vi vel alle hurtigere end vor egen skygge? sådan rent teoretisk altså
|
|
Ning
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gå ind i dine indstillinger her på forummet og vælg fanen "profil"
hvad står der ud for dette punkt (som ligger næsten nederst) "Antal timer min lokaltid afviger fra forummets tid" Jeg kunne forestille mig at såfremt der står noget - (minus) et eller andet, så ville du komme ind som værende du fysisk skriver i fremtiden.
|
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den tid du snakker om er afvigelse i timer. Eksemplet han smider op nævner få sekunder
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kommer vel an på hvornår han kigger og hvordan systemet beskriver tingene?
|
|
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2402 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hæh!
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |