|
Hvad gør man med DVD'er? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
t33j4y
Super bruger Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-December-2017 kl. 12:01 |
Jeg har en ordentlig ladning DVD-film som jeg ikke bruger og ikke kommer til at bruge.
Er der nogen form for godtgørende formål man kan forære dem til, eller er de i så lav kurs at det bare er henover kanten i småt brændbart? |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan sikkert stadig stadig forære dem til Røde kors butikker og lign.
|
|
t33j4y
Super bruger Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok - ja, det er jo en mulighed. Tak for input.
Andre?
|
|
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
|
På vores genbrugsstation har der i flere år været en stor beholder (2x2x1m) kun til DVD'er og CD'er - de er vist meget svære at sælge efterhånden - ved ikke om genbrugsbutikkerne er interesserede.
|
|
t33j4y
Funktioner
Tak(0)
|
tipsen, jeg er ikke ude på at sælge - det gør bare ondt på mig at smide noget ud som andre måske kunne få glæde af :-)
|
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Giv dem væk på en facebook side for lokalt køb/salg så er der da nogen der får glæde af dem.
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg arbejder i social psykiatrien, hvor vi netop har opstartet en aktivitets bolig - her vil vi meget gerne modtage evt film.
Evt pm for nærmere. Vi har også midler til at kunne betale lidt for dem. |
|
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 1995 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://www.accord.dk/ tager vist stadig imod - men regn ikke med at få penge for dem, men evt. en enkelt Blu-ray eller CD i bytte.
Edit: Så lige Brombergs post. Gør da hellere noget af den slags :-) Redigeret af TBC1 - 21-December-2017 kl. 13:29 |
|
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du har alene hjemme filmene og gider sende dem - vil det vække glæde herhjemme :-)
Smed selv 400 cd er væk for år tilbage - der var ingen der ville have dem - og det er lidt synd |
|
t33j4y
Funktioner
Tak(0)
|
Bromberg, god idé - desværre er du i Høng og jeg er i Aalborg :-(
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Wow tak for mange bud ellers:).
Men ja på Sjælland er alt andet lige bare nemmest. Men ellers tak for nogle flotte tilbud. |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |