|
Dplay, ok? |
Besvar |
Forfatter | |
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-December-2017 kl. 07:04 |
Hej, overvejer dplay men på nettet skrives der meget dårligt om det. Dårlig app og kvalitet. Hvordan er jeres erfaring?
|
|
GreedyDK
Bruger Oprettet: 13-September-2011 Sted: Odense Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har abonnement og bruger det dagligt. Hos mig fungerer det ok, med kun få udfald ugentligt. Kvalitet på billede er udmærket.
Den eneste anke jeg har er mht app'en. Den er ingen historik over hvad du har set eller hvor langt du nåede sidste gang du så et afsnit. Så Den er overhovedet ikke på højde med feks netflix app. Jeg kører Android via Chromecast, ikke Apple. |
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har prøvet det via AppleTV 4, og jeg fandt kvaliteten ok, jeg har 300/300 fiber.
Men selve App´ en var frusterende dårlig. |
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er primært fordi kæresten gerne vil se tlc at vi har den store canal digital pakke. Og tænke måske dplay kunne løse det. Ærgerligt at nogen stadig laver dårlige Apps og ikke låner lidt ideer fra konkurrenterne. Hvordan er den nemt at opsige igen?
|
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg husker det ikke som besværligt at opsige.
|
|
0leDK
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for alle input, det må prøves.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |