|
Åh nej, sub ødelagt |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2018 kl. 12:49 |
|
Hej alle
Jeg skulle lige flytte min sub og kablet røg pludseligt ud. Jeg kunne se at enden på kablet var knækket af inden i stikket på subben. Jeg ville så skrue stikket ud, men det skulle jeg aldrig have gjort for hele skidtet knækkede af inde i selve subben.. Inden jeg slæber den ind til rep (hvad vil det egentlig ca koste?) så vil jeg høre om jeg ikke bare kan anvende xlr udgangen selvom den anden er ødelagt? Subben registrerer vel ikke den ødelagte indgang på nogen made, og anvender vel bare xlr udgangen i stedet? ![]() |
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nah, det ødelagte stik kan ligge og kortslutte et eller andet. Det skal fixes!
Tag da og åbn den selv Redigeret af Kampus - 06-Januar-2018 kl. 12:53 |
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
|
Ja det har du ret i, det havde jeg ikke tænkt på.. Prøver at åbne den ![]() |
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Ja stikket skal formentlig bare skrues fast i hullet igen, når du har fået pillet den knækkede stump ud.
Redigeret af Kampus - 06-Januar-2018 kl. 13:01 |
||
![]() |
||
|
Pokkers, hverken jeg eller naboen har en skruetrækker der passer.. lidt underligt egentlig..
Men skruerne virker ret bløde og jeg vil nødig ødelægge dem. Så jeg må ta subben ind til reparation. Øv. |
||
7.2.4 atmosbio
||
![]() |
||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
|
Torx? Hvis ja, så kan du købe skruetrækkere i det lokale byggemarked. LIGNER Unbracko-skruer, men er istedet med stjerneformet kærv. EDIT Billede behøves ikke. Det ER Torx-skruer...
Redigeret af mnielsen - 06-Januar-2018 kl. 13:45 |
||
![]() |
||
|
Nej nærmere unbrako i tommer. Jeg har lignende bolte i min Pio LX91 BD afspiller. Meget lille str unbrako, som skal passe stramt for at man ikke ødelægger den bløde bolt.
|
||
![]() |
||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
|
![]() |
||
![]() |
||
|
Ja men det er svært at se helt præcist hvad det er
Redigeret af Kampus - 06-Januar-2018 kl. 13:54 |
||
![]() |
||
|
Ja - måske, et ordentligt nærbillede af en af skruerne alligevel bedre kunne vise noget. Og når jeg skrev, at Torx mere ligner en stjerne, så skal dette IKKE forveksles med Philips- eller Pozidrive-skruetrækkere.
|
||
![]() |
||
|
Har skam kendskab til Torx udseende. Synes bare aldrig jeg har set det på bolte. |
||
![]() |
||
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1684 |
|
Du kan sikkert bare købe en skruetrækker eller en bit. Du kan identificere typen, men ikke størrelsen ud fra dette skema:
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |