|
Recordere-siden blevet sløvere? |
Besvar |
Forfatter | |
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Januar-2018 kl. 21:39 |
Synes, recordere.dk er blevet meget sløv på det sidste. Man kan godt bruge sitet, smide indlæg, og bruge PB-funktionen men sitet loader og loader, og bliver aldrig færdig med det.
Uden A*B*O*K*R er det som ovenstående. Med denne tilføjelse slået til - så kører sitet fremragende! Ingen loading i det uendelige. Windows 7 Google Chrome Fixit...
Redigeret af mnielsen - 10-Januar-2018 kl. 21:41 |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Oplever det samme med iOS på iPad
|
|
Rolias
Super bruger Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg oplever ingen problemer. Hverken på min computer, telefon eller min iPad.
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
Heller ingen problemer her på hverken Win10/Edge, iPad eller Android mobil.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen problemer her på iPad med Safari.
Hvilke reklamer ser i der har problemer? Jeg ser oftest en Skoda ICE kampagne og så reklamen for det her helt tossede "klip dit kabel" - bras. Klaus |
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej alle.
Hvis i oplever en reklame sløve sitet ned, så sig endelig til, så blacklister vi den udbyder MED DET SAMME
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er/var det nok kun hos mig, den var gal.... Men det er ikke let at vide, HVILKEN reklame, som sløver siden - det kan jeg jo ikke lige finde ud af.
Og LIGE NU er der heller ingen sløvsind her. Slet ingen m. Windows 8.1 eller ældre, som har problemet? Det var der også FØR den "berømte" Windows-opdatering, som skulle kunne sløve computere/servere. Fx "Højttalerkabellængde"-tråden loader og loader, lige nu. I nederste venstre hjørne skriver den noget lignende: "Venter på googleads.com", mens den loader - men det siger nok ligeså lidt, da alle reklamer vel kommer fra Google?
Redigeret af mnielsen - 11-Januar-2018 kl. 06:48 |
|
klander
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der har nok været "lidt tykmælk" på internettet
|
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |