|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
mummifar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-November-2006 Status: Offline Point: 152 |
![]() Sendt: 03-December-2006 kl. 17:17 |
|
Hey Ville lige se om jeg kunne finde svar på et par spørgsmål som jeg er kommet på i løbet af eftermiddagen. Det første omhandler de indbyggede højtalere i et LCD TV. Hvis man pt. ikke har råd til et surround sound sæt, lyder de indbyggede højtalere i LCD TV´ene godt nok til at de kan bruges til TV, video og spil, eller skal man ud og anskaffe sig et surround sound sæt, for at få en nogenlunde lyd? - Her tænker jeg specielt på Toshiba 32WL66Z ejere, da det er det TV jeg tænker på at købe, men andre må selvfølgelig også godt komme med input omkring spørgsmålet. Det andet spørgsmål omhandler køb af TV i Tyskland. Jeg hørte tidligere en nyhed om at der nu blev lagt nogle ekstra skatter eller afgifter på varer fra Tyskland, som blev leveret til Danmark. Kun hvis man selv afhentede varen i Tyskland, slap man for skatter og afgifter. På forhånd tak! Redigeret af mummifar - 06-December-2006 kl. 21:50 |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Det kommer jo an på hvilke krav man har. Højttalere i TV er ikke altid de bedste, men til f.eks nyheder og serier, doku udsendelser, så er det da generelt godt nok, skal man se en film så er det bestemt ikke nogen dårlig ide at få lyden ud af sit anlæg. Der er jo mange lydefekter på en film som TV højttalerne ikke kan hamle op med, og så er det jo også kun stereo. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
mummifar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-November-2006 Status: Offline Point: 152 |
![]() |
|
Hvad hvis man taler om lyd i spil? - Fra f.eks. en Xbox360.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nogen der har erfaring med lyden på Toshiba 32WL66Z?
|
||
![]() |
||
Joho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: 2100, Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
|
I følge denne anmeldelse er lyden rimelig. |
||
Med god hilsen
John |
||
![]() |
||
![]() |
|
Mange tak :D |
||
![]() |
||
SteenS ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
|
Hej - jeg har lige fået et Samsung LE32M71 og jeg må sige at jeg synes lyden er meget ringe - måske er jeg lidt forvænt med mit tidligere B&O MX7000!! Jeg prøver nu at udbedre 'skaden' med en Yamaha box (YSP 800) og et kabel til at sætte til mit AUDIO system (Beosystem7000). mvh Steen
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nogen der ved noget om dette emne? |
||
![]() |
||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
|
Hej. Jeg har ikke hørt lyden i det pågældende Toshiba, men jeg har hørt den i flere Philips modeller, i SONY V2000 serien og i Samsung R70 og M61 serierne samt i Panasonic LE60, og de skuffede mig alle, især Samsung syntes jeg var ringe. Så lyden var absolut medvirkende til, at jeg valgte det JVC jeg gjorde. Jeg har IKKE i et TV hørt så god lyd, siden jeg i 1998 solgte mit sidste B&O. |
||
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
||
![]() |
||
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
|
Jeg må læne mig kraftigt op ad Radiomanden her: Det drejer sig meget mere om hvad du er tilfreds med, end om hvorvidt lyden er god i forhold til andre, eller om andre er tilfreds med det. Jeg vil sige det sådan: Det er godt nok til at det kan _bruges_ (i modsætning til visse andre LCD-tv i den lave prisklasse), men det gør MEGET forskel på konsol-spil og PC-spil hvis lyden gengives godt. Og med "godt" mener jeg ikke om det er surround eller ej... |
||
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nogen der ved noget om dette? |
||
![]() |
||
Prepsi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
|
Hej Mummifar Spørg hos SKAT på tlf. 72221818 eller på www.skat.dk - der må du alt andet lige få det mest rigtige svar... Hilsen Prepsi |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |