|
TV med indbygget Kodi/Android |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2017 kl. 05:16 |
|
Jeg skal have mig et 40" soveværelses TV hvor der er Kodi indbygget. Jeg går ud fra dette fås i TV baseret på Android.
Hvilke TV har Kodi indbygget? Hvor godt/hurtigt/responsivt fungerer Kodi og er der begrænsninger i hvilke addons der kan kan anvendes? Jeg skal bruge TV Headend addon.
|
||
![]() |
||
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nogen der har input til dette?
Jeg kan se at Sony og Philips kører med Android men hvor hurtigt er dette? Kan man installere Kodi på det?
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
|
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4662 |
|
Processoren i Android TV (opnær Shield) er ret underdimensioneret, men du kan godt køre Kodi på dem. Det er en fin nok app, synes jeg. Den kan hentes fra app-butikken.
Så vidt jeg husker er der ikke umiddelbart Kodi til Samsung Tizen og LG webOS. Alternativt skal du køre Chromecast og så caste fra mobilen. Der findes en del løsninger til dette.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
bingoking ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
|
Du kan installere SPMC i stedet. Det er en ældre version af Kodi, som er knap så ressourcekrævende. Den er en smule hurtigere i opstart og reaktionstid. Det fungerer glimrende med TVHeadend og alle andre addons. Redigeret af bingoking - 30-Januar-2018 kl. 20:25 |
||
![]() |
||
|
Har fået købt mig et Sony 49XE9005 og installeret Kodi med TVHeadend til at køre mod min NAS.
Det fungerer egentlig udemærket, men kan godt mærke at Shield'en er mere responsiv og flydende. Udsendelser der afspilles via Kodi/TVHeadend klienten kan godt til tider virke lidt ustabile fordi klienten mister forbindelsen til serveren og loader langsomt, men jeg skal eksperimentere lidt med min trådløse forbindelse (via extender). Jeg mistænker der ligger en fejlkilde her.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |