|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
![]() Sendt: 03-December-2006 kl. 20:20 |
For 3 dage siden troede jeg at jeg var ude for en pixel fejl på min Samsung 32"R72B
![]() ![]() Redigeret af kallek - 03-December-2006 kl. 20:29 |
|
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD MARANTZ SR 4600 KEF HØJTALER 6,1 Blu-ray LG 730 Humax BXR-HD |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. En sådan lysende plet, syn's jeg nu ikke at jeg kan se på mit. Men er der "smuttet" en pixel, ja så er det jo godt nok ærgerligt, også selvom det egentligt IKKE regnes for en fejl... Samsung er jo næsten også eneste fabrikant, der rep./bytter på grund af enkelte pixelfejl... Vist nok i 2 år. Men har du prøvet at lave dig en "Test-DVD"??? http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=911&zoneid=3
|
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
![]() |
Nej der kan ikke være tale om en pixel fejl, for så skulle den også være på andre udsendelser, men det kan jo være svært at få øje på den, er på den første 1/3 del af skærmen og ikke konstant ca 15 cm oppe i billed fra bunden, altså til venstre på skærmen ser den kun under julekalender fra sat. En hvid lysende plet i mørke billeder på dagen afsnit er det voldsomt ca 7 min inde der hvor hun giver en englænder sølv/guld støv på hans hænder. Redigeret af kallek - 03-December-2006 kl. 22:00 |
|
Lg 42 LA 667V
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej igen. Vi har nu siddet 3 mennesker og kigget lidt på de tre afsnit der indtil nu har været, (de er optaget på min Recorder) men vi kan ingen lysende pletter (som ikke skàl være der) finde overhovedet. Redigeret efterfølgende. Redigeret af Pokerface - 03-December-2006 kl. 22:08 |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
ptheglev ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
Jeg ser den også, og det er ikke en pixelfejl. Det er 100% sikkert i kilden.
Og det er helt tydeligt. Hvis det der bliver klippet frem og tilbage i en dialog er "pletten" kun på 'den ene person'. Redigeret af ptheglev - 03-December-2006 kl. 22:43 |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Jeg har også lagt mærke til det. Jeg fik et chok, da jeg også troede, at der var røget en pixel. Så jeg for over til TV'et og kiggede efter, men kunne så se, at det skiftede, og så kunne det jo ikke være mit TV. Måske et af deres fine nye kameraer? Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
![]() |
Hej. Syn's stadig ikke at jeg kan få øje på den omtalte lysende plet. Det eneste jeg kan finde er på det sidst omtalte sted, ca. midt på maven af pigen, men det ser for mig ud som om at det er noget af det der "glimmerstads" hun har på fingrene... Er det dette I mener??? |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
![]() |
Det er altid rart at andre har lagt mærke til det samme, ja jeg gik også i chok, så det under det første afsnit og sad med tanken der røg den pixel.
|
|
Lg 42 LA 667V
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |