|
Problemer med Pioneer - HJÆLP |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Januar-2018 kl. 16:19 |
Jeg har hentet en LX801 i dag
Efter kalibrering med mikrofonen bliver jeg bedt om at tage mikrofonstikket ud af receiveren Det gør jeg... men der sker ikke noget Beskeden om at fjerne mikrofonstikket forsvinder ikke Kan ikke gå til hovedmenuen, kan ikke nulstille receiveren for det virker ikke (tryk på power og enter samtidigt) Nu har jeg taget strømkablet fra og håber på det bedste ![]() Hvad kan det være? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ser ikke ud til at det hjalp at fjerne strømkablet
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
Der er vel kommet for meget ONKYO i de nye Pioneer receivere.
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Den må tro at stikket stadig sidder der.... har du prøvet at "massere" mikrofon-indgangen med stikket... hvis den ikke har været brugt længe kan det være der er noget der hænger fast...
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Skulle lige til at foreslå præcis det samme! Kan være en dårlig forbindelse i stikket. |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
Øh? Receivere er helt ny.
Det er nærmere en software bug. |
|
![]() |
|
Jeg tror, at hjernen (mikroprocessor?) er død
Redigeret af jake51 - 26-Januar-2018 kl. 23:21 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Okay, havde læst det som en LX81 og den er jo gammel
![]() |
|
Ning
|
|
![]() |
|
C. Johansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
Pioneer er blevet et mærke, man virkelig skal prøve at undgå, ikke mindst fordi problemer stort set aldrig kan løses.
Jeg håber ikke, at jake51 får de samme oplevelser med mærket, som jeg har haft, men vil alligevel foreslå at få ombyttet forstærkeren til et andet mærke, hvis der er mulighed for det. |
|
![]() |
|
Jeg har haft flere Pioneers - men det her er første gang, der har været problemer
Der står intet i manualen om nulstilling (reset)? På min LX77 skulle jeg trykke på Power og Enter på fronten, så det har jeg gjort Ved ikke, hvad jeg ellers kan gøre |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19558 |
Det lugter af en tur til forhandleren.....
Klaus |
|
![]() |
|
Tilbage til mit oprindelige svar. Hvad har ændret sig hos Pioneer? De er blevet ejet af ONKYO, og har fået ONKYO indmad og software, pånær udgangstrinnet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |