|
HyperDrive 8-in-1 MacBook Pro |
Besvar |
Forfatter | |
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Januar-2018 kl. 01:14 |
Hej,
Jeg faldt lige over denne smarte tingest, og tænkte jeg ville bestille en: Men kan man kun forudbestille fra USA? For så bliver den jo snuppet i tolden, når den engang kommer til Danmark? Eller findes der et sted i Europa? Så vidt jeg kan læse, så koster den ca. 500 kr. nu som "early bird", men op mod 1.000 kr. når den er kommet på markedet? |
|
|
|
ladiesman217
Funktioner
Tak(0)
|
Det var ikke mange herinde der havde tænkt på at købe denne. Øv.
|
|
|
|
ladiesman217
Funktioner
Tak(0)
|
Søger stadig nogen med viden omkring HyperDrive?
|
|
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men kan man kun forudbestille fra USA? For så bliver den jo snuppet i tolden, når den engang kommer til Danmark? Eller findes der et sted i Europa?
- Du læste ikke artiklen på recordere? tjek igen
|
|
ladiesman217
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Claus,
Hvor mener du jeg skal læse? Jeg har kun fundet det her i artiklen fra recordere: Prisen bliver 69 USD (ca. 430 kr.) for at støtte den. Sidst sendte Sanho fra Europa, og der kom derfor ikke ekstra told og skat på, men det er ikke oplyst endnu, om det bliver tilfældet med den nye kampagne. Så det er jo ikke sikkert, at jeg undgår at betale told? Eller refererer du til noget andet? Så må jeg være blind :)
|
|
|
|
ladiesman217
Funktioner
Tak(0)
|
Det har stadig ikke været muligt for mig, at finde ud af, om HyperDriver sendes fra Europa. Claus siger jeg skal læse artiklen igen, men det eneste jeg kan finde, er at de skriver, at sidste gang sendte de fra Europa, men det er ikke sikkert denne gang, så det bliver jeg jo umiddelbart ikke klogere på.
Nogen der ved mere vedr. dette lille vidunder??? Så hører jeg rigtig gerne
|
|
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du overvejet at kontakte firmaet for at spørge dem?
Klaus |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |