|
beocenter 2300 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BogO Erno ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2018 Sted: jylland Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Januar-2018 kl. 13:14 |
Hej.
Jeg har en Beocenter 2300 og skal ha tilsluttet min Beolab 3500 (pølsen) men der er ikke masterlink på anlægget, og derfor ingen lyd i højttaleren, de 2 beolab 6000 er tilsluttet de 2 stik til højttaler, men der er jo et AUX stik, som skulle kunne bruges, men jeg ved ikke hvordan? Nogen der kan hjælpe med hvad jeg lige skal ha købt, for at det virker sammen? |
|
![]() |
|
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
![]() |
|
BogO Erno ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2018 Sted: jylland Status: Offline Point: 4 |
Hej Claus.
så hvis jeg får fat på den, så skulle jeg kunne få lyd ud af den? |
|
![]() |
|
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
Jep - vær dog opmærksom på at den kommer til at fungere som linkrum, og tænder ikke nødvendigvis sammen med anlægget. Det kan muligvis klares med valg af den rette Option.
|
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
![]() |
|
Super... tak for svar.
og den skal ikke vlre i samme rum, så det er fint som Link |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |