|
Gammelt tv og nye lydformater |
Besvar |
Forfatter | |
Sylvest
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Januar-2018 kl. 10:52 |
Jeg har lige været sengeliggende et par dage og flyttede min Nvidia Shield Tv ind i soveværelset og koblede den på mit gamle 32” Samsung UE32ES6305 tv med HDMI for nu skulle tiden bruges fornuftigt på bingewatching :-) Jeg er også stor Plex bruger og her løb jeg ind i det problem at TV’et ikke understøtter moderne lydformater så Plex transcoder mine MKV’er og så virker undertekster ikke (gammel kendt fejl i Android/Plex)).
Hvordan løser jeg dette bedst muligt? Er løsningen en lille billig soundbar eller nyt tv? Jeg vil helst ikke ud i et større surround set up og jeg vil gerne holde fast i Plex. Tak og god søndag |
|
.
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |