|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
larsmarcus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() Sendt: 03-December-2006 kl. 19:42 |
|
Hej, Jeg hoppede på fælleskøbet af de nye pioneer plasma modeller og købte 507XD'eren. Men den første jeg fik var der en pixelfejl på, så den fik jeg byttet. Nu har jeg så fået sat nummer 2 til og set ca. 15 timer på det. Lige pludselig kom der så en lang lilla streg ned over tv'et. Har lige taget et par hurtuge billeder med webcammet her: Er der nogle af jer andre der har købt samme tv som har fundet fejl på det ? Eller har jeg bare været ekstremt uheldig ? Mvh |
||
![]() |
||
Benton ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 571 |
![]() |
|
Hey.
Jeg tror bare du har været ekstremt uheldig. Jeg har haft mit i ca. 2 mdr. , og har ikke oplevet noget som helst negativt omkring skærmen. Er super glad for det, og håber at det bliver sådan. |
||
Pioneer VSX-921, 5.1 Monitor Audio Silver/Radius 90. Samsung PS50C7705, Netgear WNDR3700, Synology DS211,AppleTV 3, WDTV Live.
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7246 |
![]() |
|
jeg har også snart kørt med mit i 2 mdr, og alt er som det skal Du må være meget uheldig Hans |
||
![]() |
||
larsmarcus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
|
Hmm.. okay! jeg må have fat i TapeConnection igen.
|
||
![]() |
||
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
|
Hvorfor? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvorfor ?? Fordi jeg ikke har lyst at betale 28k for noget med fejl i. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Blev den så ombyttet på din adresse, eller skulle du selv stå for at sende skærmen retur?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
TC sendte et nyt, så lige nu har jeg faktisk 2. De vil vist godt nok have at jeg selv sender det gamle retur... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så ville jeg beholde det første med pixelfejl og sende det andet retur.
Pixelfejl ses jo ikke fra normal sofa afstand. Jeg ved, hvad jeg skriver om, for min Panasonic TH-42PV60EH er fyldt med dem (4 stykker indtil videre, hvor en blinkende rød pixel er den klart tydeligste). Pixelfejl er tit noget man må leve med og man kan ikke forlange en ombytning. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg mener nu ikke det kan være rigtigt at give 28k for et produkt og så finde ud af der er fejl i det. Jeg er helt med på at pixelfejl er et kendt/stort problem for alle fladskærms producenterne. Men jeg vil ikke acceptere at de er der fra starten. Jeg må leve med hvis de opstår efterhåden, men fra starten - Nej, det er en om'er. Jeg vil nu også mene at jeg altid vil kunne se den pixelfejl når jeg benytter mit tv som mediacenter/computerskærm. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kan godt forstå, at du føler, det er irriterende med pixelfejl på en hel ny skærm, men tro mig når jeg siger, at chancen for at få en pixelfejlfri skærm er mindre end at få en med pixelfejl.
Derfor har jeg også valgt at beholde min nuværende skærm på trods af de pixelfejl den har, for jeg gider ærlig talt ikke at blive ved med at sende skærme frem og tilbage. 4 ud af de 5 skærme jeg ialt har haft hjemme, har haft op til flere pixelfejl fra start af og jeg nægter altså at tro på, at det bare er mig, som har været så uheldig. Endvidere bør vi som købere også tænke på forhandlerne af skærmene. Der er ingen grund til at gøre deres liv mere besværligt ved at gøre brug af de 14 dages fortrydelsesret, hver gang man modtager en fladskærm med pixelfejl. |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Hej! jeg har ingen fejl set på min overhovedet. Vi er super glade for vores nye tv-og ville ikke bytte for noget andet. Se at få det byttet til et uden fejl. lrev Redigeret af lrev på jobbet - 04-December-2006 kl. 10:04 |
||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |