|
Trådløs oplader? |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |||
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Januar-2018 kl. 21:32 |
||
Jeg har købt en Iphone 8 til fruen som har fødselsdag i februar, og kan se at man kan oplade den trådløst.
Er det noget der fungere godt, og hvis ja, er der en oplader der er bedre end andre? Er der noget specielt man skal være opmærksom på? |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har købt en del billige på ebay, for at se om de er noget værd. Og det er de bestemt ikke. Mobilen skal ligge 100% rigtigt. Jeg fik så en Mophie i julegave, og det er altså noget helt andet. Den er hurtig, og virker bare. Belkin laver også en, som skulle være ret god. Du kan måske, godt finde dem billigere, end hos Apple.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har købt denne her og den virker upåklagelig - selv med cover på
|
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvordan er det med strømmen på denne? UK har jo et andet stik, end os andre.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 9376 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
De virker fint, selv med cover på. De er rimeligt billige, samt de er på 10W |
|||
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der er usb kabel med så du skal bruge din orig apple lader til stikkontakten
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ok. Lidt synd, da deres opladere stik også er ret gode. Men hvis man vil bruge hurtig opladning, så skal der bruges en iPad, eller lignende stik.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 9376 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har koblet min på en anker 5 port USB lader.
Har en række andre dimser som skal oplades med USB. |
|||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvorfor ikke bare bestille den her så?
Der er gratis fragt over 39€ og Tyskland kører med Schuko stik. Spørgsmål 2: Hvad er forskellen på ovenstående og denne model: Denne model har flest rating og er billigere. |
|||
Berdel
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, gid man kunne få det hele til det halve
Det ser ud til at den ikke er inkluderet. Men lækkert nok med quickcharge Redigeret af Berdel - 30-Januar-2018 kl. 11:28 |
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/90360210/
Fåes også indbygget i sengebord eller lampe http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/wireless_charging/30611/ Redigeret af Kampus - 30-Januar-2018 kl. 11:39 |
|||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men har den fra UK da det? Så vidt jeg kan se, skal der bruges en separat quick charge lader til den anden også. Måske tager jeg fejl. EDIT: På UK siden står der (wall charger not included) så den tyske er vel identisk med den fra UK, dog begge uden wall charger men med gratis fragt fra Tyskland over 39€.
Redigeret af Bjur - 30-Januar-2018 kl. 11:52 |
|||
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |