|
Bedste gratis alternativ til outlook |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2018 kl. 12:48 |
Findes der et fornuftigt gratis alternativ til outlook? Bryder mig ikke vildt om den indbyggede i Windows,
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6675 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mon ikke det er Thunderbird. Vejledning her:
https://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird.php |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
+1 til Thunderbird
|
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
mailspring, thunderbird er bare nogle af dem, men der er jo det med brugerflader at det er et ret personligt valg, så kig her for at finde nogle alternativer du kan lide.
ps - der er en del muligheder :-)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
Er også med i koret af dem der kan anbefale Thunderbird.
Har brugt den i mange år efterhånden og er for mig det lette valg, ikke mindst fordi den (sammen med Firefox browseren) er super let at flytte med videre til næste computer, når man skifter cumputeren ud med en ny model. http://moppe.dk/fftbbu.html Klaus |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Tak for inputs.
Jeg forsøger mig med Thunderbird igen. I sin tid droppede jeg dog TB fordi jeg ikke kunne få den til at slette og registrere mails som læst, i andre klienter. Men det må vel forventes at kunne i dag :)
|
|
![]() |
|
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Har haft en hotmail konto i mange år, og har altid bare brugt browserudgaven. Synes den opfylder alle mine behov. Og det betyder at det altid er det samme, uanset hvor i verden man logger på...
|
|
![]() |
|
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
eller denne her http://www.emclient.com/
|
|
mvh PSSO
|
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Gmail..
|
|
![]() |
|
Pingi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Hvorfor ikke bare købe en outlook licens. Den koster under 50kr på ebay.
|
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Hvilken udbyder haves der? Hvis der haves YouSee, så kan du lige så godt bruge YouSee's Webmail. Den er jo betalt i forvejen. Eller også, som allerede nævnt, gmail. Den virker A L T I D! ![]() HAR prøvet Thunderbird efter at Outlook Express ikke mere blev opdateret, men det var ikke godt nok for mig, så blev bare hængende på webmailen - altså, logger bare på, når der skal tjekkes mails.
|
|
![]() |
|
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
fandt ud af jeg kunne få gratis office 365 af telefonselskabet
meget nemmere bare af bruge Outlook |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |