|
TV Radius - kan det være rigtigt? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
Tonedøv
Bruger Oprettet: 02-Januar-2011 Status: Offline Point: 123 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Februar-2018 kl. 15:22 |
Tilgiv mig, hvis det her har været beskrevet - jeg har ikke lige kunnet søge mig frem til noget. Anyway - det her vel en joke og/eller for godt til at være sandt: http://techiesavings.com/skaer-ledningen-med-disse-kabeludskiftningsp-gadgets/?gclid=EAIaIQobChMIhvz1kNa02QIViyvgCh3_YAD_EAEYASAAEgIWg_D_BwE (kan sgutte få linket til at virke...) Hvis det ikke er en joke: Nogen, der har erfaringer med det?
Redigeret af Tonedøv - 20-Februar-2018 kl. 15:23 |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Linkservice
http://techiesavings.com/skaer-ledningen-med-disse-kabeludskiftningsp-gadgets/?gclid=EAIaIQobChMIhvz1kNa02QIViyvgCh3_YAD_EAEYASAAEgIWg_D_BwE Redigeret af Kampus - 20-Februar-2018 kl. 15:59 |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7068 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad forventer du at den skal kunne gøre for dig |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12313 |
Funktioner
Tak(0)
|
Facebook-kommentarerne i bunden af siden er falske Links til profiler virker ikke, og de staver alt, alt for godt
|
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2345 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen Facebook kommentarer eller links når jeg følger linket. |
|
Tonedøv
Funktioner
Tak(0)
|
He-he - "de staver alt, alt for godt..." - good one
Nå, menøeh det fremgår vist med al tydelighed, at det nok ikke liiige helt opfylder mine falske forventninger... Havde ikke prøvet nogen af linksene i kommentarer, for jeg rører helst ikke noget, der har været i berøring med Suckerberg & Co...
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor tror du det er en joke?
De skriver ikke noget, som ikke passer: Spar penge ved at droppe din kabel-tv leverandør og modtag Tv via antenne eller streaming i stedet. Hvor meget du sparer afhænger naturligvis af, hvor mange kanaler/streamingtjenester du vil have. Det er der da masser, som allerede har gjort, også i DK. Her er bare ikke så mange gratis TV-kanaler, du kan hente ned via antenne - men ellers er artiklen da god nok.
Redigeret af longjohn2 - 20-Februar-2018 kl. 19:46 |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12313 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lad os lige få noget på plads: Det er ikke en artikel! Det er slet skjult reklame som er halvdårligt oversat. Det er et fupnummer.
|
|
Tonedøv
Funktioner
Tak(0)
|
Det har du jo teknisk set ret i, Long John. Men de skriver jo også noget med, at kabelleverandører også er tvunget til at sende et parallelt aerial signal ud (så vidt jeg husker deres formulering), som man så kan fange kvit og frit - hvis man lige køber deres dims. Og det er vel liige den del, der både walks, talks and looks like a duck... Ikke, at jeg skal spille hverken smart eller klog, for jeg var jo dum til at spørge, ahem...
Redigeret af Tonedøv - 20-Februar-2018 kl. 19:56 |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er kun hvad DR og TV2 Regioner sender, og som du betaler over medielicens, uanset om du er på kabel-TV eller egen antenne.
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den her har jo været oppe mange gange. Kunne være spændende at høre fra en der rent faktisk har investeret i dimsen. Men helt ærligt der står: "Hemmeligheden er, at er en lov, som ingen af kabel-tv-udbyderne ønsker, at du skal kende til. Den siger, at alle kabel-tv-udbydere skal udbyde et luftbåret signal i tillæg til det normale signal. Så for ikke at være i strid med lovgivningen distribuerer kabel tv-udbyderne dette signal, men ved en meget lav frekvens – hvorved nærmest ingen antenner kunne opfange det ordentligt. Indtil nu - TV Radius ændrer dette."
Sludder, der er ingen lov der påbyder kabeludbyderne at sende noget som helst. Så glem det. men som sagt, det kunne være rart at høre fra en aktuel ejer af dimsen
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19444 |
Funktioner
Tak(0)
|
Meget lav frekvens.... 200 hz?
Klaus |
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |