|
BD-D8500N stoppet på "HELLO" |
Besvar |
Forfatter | |
linievej13
Ny bruger Oprettet: 21-Februar-2018 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Februar-2018 kl. 14:13 |
Hej allesammen
Jeg har købt en SAMSUNG BD-D8500N brugt og er blevet noget snydt. Når jeg starter den stopper den på "HELLO" i displayet ved opstart. Det betyder også at der intet signal bliver sendt til TV'et. Jeg har fundet denne tråd (http://www.justanswer.co.uk/electronics/8s11y-blu-ray-dvd-player-bd-d8500m-stuck-hello-front.html) hvor en har samme problem. Er her andre som har haft samme problem? Da jeg ikke kan få signal til skærmen ved jeg ikke om jeg kan prøve med en USB Firmware opdatering. Hvad jeg kan se ud fra opgraderingsguiden her: http://www.samsung.com/dk/support/model/BD-D8500N/XE, så skal man kunne bruge noget menu på skærmen som jeg så ikke kan få adgang til. Redigeret af linievej13 - 21-Februar-2018 kl. 14:41 |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men ellers, ja det er en maskine der kan give problemer.
Redigeret af JørgenT - 21-Februar-2018 kl. 16:48 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
linievej13
Funktioner
Tak(0)
|
Ja har prøvet mede forskellige HDMI kabler og i de forskellige porte i TV. har sågar prøvet med det gule AV kabel.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
linievej13
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Klaus
Det var da noget af et alternativ. Det er noget med en hukommelses chip på undersiden af bundkortet som skal nulstilles med nogle kabler. Er det rigtigt forstået få langt? Mon der findes en video som viser det? Har selv ledt uden held |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |