Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Torsdag
Ny bruger
Oprettet: 02-December-2006
Status: Offline
Point: 11
|
Emne: Er det okay eller? Sendt: 04-December-2006 kl. 21:36 |
Hej!
Jeg har været ude og handle lidt. Jeg valgte denne model fra phillips: 32PF9731D til 20.000,- hos expert. Ved nu det kunne være fundet billigere andre steder. Har ikke den vilde forstand på det, og havde ej fundet vej til dette forum inden køb. Men syntes klart det stod stærkt i butikken, forhold til så mange andre.
Men er det et okay tv? ser andre er helt vilde med 37 tommeren. Bla. fordi det var et mere fremtids sikker HD-TV. Pga. sine 1080i, ret mig hvis jeg tager fejl  Men er det ikke også den eneste forskel på de 2 tv, rent kvalitets mæssigt? Er sgu lidt bekymret for og have lavet en dårlig deal. Det er ikke hver dag man smider de beløb over disken. Måske hvis feberen for alvor rammer mig!
Seriøst i må bære lidt over med mig, jeg står meget svagt på netop disse ting. 
Har jeg lagt mit topic forkert, er i velkomne til at flytte det.
På forhånd tak for hjælpen.
|
 |
Ulrikwich
Guld medlem
Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 967
|
Sendt: 04-December-2006 kl. 21:43 |
Man kan diskutere hvorvidt om du har givet for meget. Du har jo købt den i Expert. Men sådan er det nu engang. Men udover det skulle det være en ganske udmærket skærm, så der skulle du ikke have noget at være bekymret over. Mht om det er HD-ready har det ikke direkte noget at gøre med om det kan vise 1080i. Det kommer an på at den minimum har 720 horisontale linier og en indgang som kan vise HD, fx HDMI og hvilken opløsning som den kan vise HD signal i. Men man kan fx godt se 1080i via VGA, men det gør ikke en skærm HD-ready.
Redigeret af Ulrikwich - 04-December-2006 kl. 21:45
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 04-December-2006 kl. 21:45 |
Hej torsdag - aller først velkommen i blandt os.
Tja det var vist en halvdyr sag du der har investeret i. Har du først fundet dette forum for sent, altså efter du købte tv´et.
Umiddelbart vil jeg sige at det var dyrt for et 32´ tv. Jeg kender ikke tv´et, og kan derfor ikke udtale mig om kvaliteten. Bortset fra, at Phililips efter min mening laver okay TV.
Hvis du har mulighed for at returnere tv´et ville jeg nok gøre dette. Derefter ville jeg kigge mig om efter priser på det tv som du er brændt varm på. Måske ville jeg også hente nogle oplysninger her i recordere.dk omkring det pågældende tv, og forhandlerne.
Held og lykke med din beslutning
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
drholm
Bruger
Oprettet: 02-August-2006
Point: 64
|
Sendt: 04-December-2006 kl. 23:34 |
Fremtidssikker? Når fremtiden kommer (2-5år) er dit TV 2000 værd....og for nye 4000 kan du få et TV som kan det samme plus meget mere. HD ready er opreklameret - gå efter fordele du kan se nu
|
Nad T785HD. Panasonic PTAE4000
BW DM603x4 sub:PV1
ACER8942 med Win7 og WMC
Pinnacle 1000g bedste streamer jeg har haft. Opgivet Samsung BD-P3600, WDTVLive
|
 |
Kandersen
Platin medlem
Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
|
Sendt: 05-December-2006 kl. 09:41 |
HD ready er ikke opreklameret som sådan. Det som man kan diskutere, det er hvorvidt det er aktuelt i dag. Men der er ingen tvivl om, at inden for det næste år, så vil vi se film markedet ændre sig markant, når div. hd-dvd/blue-ray drev begynder at blive masse produceret. Og på det tidspunkt er det i aller højeste grad aktuelt at have et HD ready tv. PT er det faktisk kun et spørgsmål om at få selve drevene ned i en pris, så vil du se en hulens masse begynde at skifte deres alm. dvd-drev ud, ikke mindst pga. den mer-plads som disse nye formater giver.
|
|
 |
lrev på jobbet
Guld medlem
Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
|
Sendt: 05-December-2006 kl. 10:00 |
Hej!
Har du retur-ret på det?
Hvis ja-så skynd dig ned til "expert"og forklar dem at du kan købe det samme tv hos T.C til 13.988,00-og se om de har et "svar" til det"!!
Hvis NEJ-så er det bare sur r.. at du ikke fik sat dig ordentligt ind i sagerne inden du slog til!
lrev
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
 |
Poulsen10
Ny bruger
Oprettet: 03-Juli-2006
Point: 19
|
Sendt: 05-December-2006 kl. 12:17 |
Jeg har haft 37", har dog skiftet til 32" Specielt fra siden er 32" overlegen. Den har så kun en tuner, men det er til at leve med. Når man først få indstillet det er det er rigtigt godt tv. Er helt sikkert meget glad for mit. Mener også at 32” er mærket HD ready, men det siger vel i virkeligheden ikke så meget eller?
|
 |