|
Lofthængte Dali fazon micro |
Besvar |
Forfatter | |
Skodman
Bruger Oprettet: 30-August-2006 Sted: Lyngby,Denmark Status: Offline Point: 219 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Februar-2018 kl. 02:27 |
Hej alle .
Jeg har et par Dali Fazon micro som jeg skal ha hængt op i loftet til min 7.2 surround . Men de højtalere har nogle underlige ophængsmuligheder. Jeg har de beslag som følger med højtalerne til væggen. Men er lidt i tvivl hvordan jeg skal sætte dem fast i loftet.De skulle gerne hænge lidt skråt ind mod lytte området. Nogle forslag vil blive modtaget med kys hånd...
|
|
Skodman
Bruger Oprettet: 30-August-2006 Sted: Lyngby,Denmark Status: Offline Point: 219 |
Funktioner
Tak(0)
|
slet ingen der har en fantastisk ide´?
|
|
Thomas46
Bruger Oprettet: 21-Februar-2018 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 63 |
Funktioner
Tak(0)
|
Evt et billed af dine beslag ville hjælpe?
|
|
Totoronto
Super bruger Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bøj en stålplade (eller et vinkelbeslag) i den vinkel du vil have og montér højttalerbeslaget på den. Mal den evt. i loftets farve
Redigeret af Totoronto - 07-Marts-2018 kl. 10:50 |
|
Skodman
Funktioner
Tak(0)
|
Det er da det jeg gør... Tak for input..
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |