|
Netflix og Panasonic VT50 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Marts-2018 kl. 12:46 |
Jeg har set Netflix på mit Panasonic VT50 i adskillige år efterhånden, men sidste uge stoppede Netflix-appen med at fungere. Jeg kan slet ikke få liv i den (Netflik fungerer stadig på mine andre fjernsyn, apple TV mv.).
Jeg ser billedet med den røde baggrund og teksten "Netdlix", men så sker der intet. Nada. Nix. "Loading-baren" (den med de fem hvide streger) bevæger sig ikke. Efter et par minutter kan jeg vælge "try again", men med samme nedtrykkende resultat. Jeg har forsøgt at slette appen for at geninstallere den, men det er ikke muligt... Kan nogen sige, hvad jeg skal gøre? Det er selvsagt p**** irriterende. På forhånd tak for hjælpen
|
|
![]() |
|
Mikael nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Havde et lignede problem med mit panasonic tv for en del år siden. Kontaktede Netflix og fik det ordnede den vej igennem. Men kan også være de vælger ikke at yde support til ældre panasonic tv
|
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
Tak. Jeg må prøve at kontakte Netflix så. Bare liiidt dyrt at skulle smide 15 af de lange efter et nyt tv, hvis det ikke kommer til at virke, selvom mit VT50 har nogle år på bagen efterhånden...
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
![]() F.eks Chromecast eller Apple TV
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Jeg har apple tv, wii u og nintendo switch, som alle kan køre Netflix. Vil bare gerne have det i tvet, så jeg kun skal bruge en fjernbetjening og ingen ipad/iphone
![]() Redigeret af KeWa - 14-Marts-2018 kl. 18:37 |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Hej , hmm , bruger kun ATV på mit tv , det er betydelig bedre/lettere end direkte på tv. Men ja så er det 2 fjernbetjeninger. Men du behøver da ikke at bruge Ipad/Iphone ?
MVH |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
Hvad skal du også bruge en idims til, hvis du bruger ATV?
Klaus |
|
![]() |
|
Fjernbetjeningen til apple tv er væk, så jeg sender fra iphone til atv. Haha.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
Bruger kun en fjernbetjening, min Beo4. Det kan kun anbefales. Den har nu overlevet to tv, to digitalbokse, en DVD og en Blu-ray afspiller, to surroundreceivere, en cd afspiller og to ATV. Klaus |
|
![]() |
|
Mikael nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 130 |
Du kan også vælge at investere i en cromecast. D 1 version burde kunne gøre det. Synes det er nemmere at bladre igennem serier, film på en mobil /tablet.
|
|
![]() |
|
Et væld af løsninger, tak for det, men Netflix-appen burde stadig fungere på tvet, som det var tænkt...
|
|
![]() |
|
Dit tv er cirka 6 år gammel.
I den tid kan Netflix have skiftet komprimeringsalgoritmer en 3-4 gange, til en algoritme der ikke er understøttet af dit tv's hardware. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |