|
Onkyo TX-NR676E Surround Receiver erfaring |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skodman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2006 Sted: Lyngby,Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Marts-2018 kl. 17:09 |
Hej alle .
Ville bare høre om der var nogen der har erfaring med denne reciever. Ved godt det ikke er high end,men den passer til min pengepung og højtalere. Jeg har lige nu Onkyo TX-NR727 og den er jeg meget glad for.men jeg ville jo gerne ha noget atmos/DTS:X også. Så er der nogen med erfaring med denne reciever?
Redigeret af Skodman - 16-Marts-2018 kl. 17:10 |
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har haft en i en kort periode og først var jeg skuffet sammenlignet med min Onkyo TX-NR646, synes lyden lød meget dåse agtigt. så købte jeg istedet en Marantz SR6011 som er super fed, men vil også indrømme at efter jeg kalibrede onkyoen og sammenlignede de to receivere var der ikke den helt store forskel med mine højtalere, som er B&W m1.
Til prisen er den ganske god :)
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Skodman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2006 Sted: Lyngby,Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og til 2800 kan man jo ikke forvente super anlæg... Men tak for input.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |