|
Google Pixel 2 minijack adapter |
Besvar |
Forfatter | |
HeideMeister
Junior bruger Oprettet: 27-Februar-2005 Status: Offline Point: 22 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Marts-2018 kl. 08:33 |
Jeg har en Google Pixel 2, og det kom som noget af en overraskelse at man ikke bare kan købe en tilfældig adapter for at koble en minijack enhed på usb-c porten
Jeg kan ikke rigtigt finde noget om alternativer til Google's egen (der følger een med, men jeg vil have flere - en til bilen - en til arbejdet - en til hjemme), som man naturligvis ikke kan købe i Danmark. Nogen der kender til et alternativ der faktisk virker? og hvad med en multi-dims så man kan oplade og spille muzak på samme tid?
Redigeret af HeideMeister - 09-April-2018 kl. 10:54 |
|
Henrik_45
Super bruger Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 381 |
Funktioner
Tak(1)
|
Før du køber en uoriginal USB-C til mini jack adapter så skal du sikre dig hvad Pixel 2 supporter på USB-C porten.
Der findes adaptere der er rent analoge men som kræver at produktet supporter analog lyd på USB-C konnektoren. Og der findes adaptere er er digitale (TCDA, USB Type-C Digital Audio) hvor digital til analog konverteringen sker i adapteren. Så vidt jeg ved så supporterer Pixel 2 kun en Digital adapter.
|
|
HeideMeister
Junior bruger Oprettet: 27-Februar-2005 Status: Offline Point: 22 |
Funktioner
Tak(0)
|
Opdatering: Har købt et par stykker af disse: http://www.htc.com/dk/accessories/usb-c-digital-to-3-5mm/ og de virker efter hensigten med Pixel 2
Redigeret af HeideMeister - 09-April-2018 kl. 10:53 |
|
Therien
Guld medlem Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej der!
Jeg har lige et hurigt spørgsmål ang. Google Pixel. Er menuen dansk i den, dansk keyboard osv? Jeg er klar over google assistent er på trapperne. Tak på forhånd!
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |