|
Soundbar og ledninger |
Besvar |
Forfatter | |
rune.alleslev
Junior bruger Oprettet: 09-Oktober-2017 Sted: København Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Marts-2018 kl. 18:19 |
Hej,
Jeg skal flytte og i den forbindelse overvejer jeg at "forsimple" mit setup primært for at reducere ledninger og fjerne baghøjtalere. Mit nuværende setup er LG OLED 55C7V, Denon X2400 AVR, 5 stk B&W M21 kompakthøjtalere, Dali subwoofer. Jeg har tilsluttet Apple TV 4K og PS4. Så ikke det vildeste setup men rigtig fint til mig :) Jeg har også 2 Denon HEOS højtalere til streaming og vil blive i det setup da jeg synes det fungerer rigtig godt. Så mit spørgsmål er om det vil give mening for mig at investere i Denon HEOS soundbar (og beholde subwooferen...?) eller om noget andet vil give bedre mening? På forhånd tak. Mvh Rune
|
|
Rune Alleslev
LG OLED55C9V - Denon receiver + Heos - B&W højtalere - PS4 - ATV 4K |
|
rune.alleslev
Junior bruger Oprettet: 09-Oktober-2017 Sted: København Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen der har noget at byde ind med? :)
|
|
Rune Alleslev
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(1)
|
Jo såmænd. Det ville da være naturligt at fortsætte med HEOS, som lyder glimrende og med en lækker byggekvalitet. Og køber du inden 30. april, så kan du sparer 1500 kr. i HIFI Klubben. Det er mit bud
Redigeret af Hother - 27-Marts-2018 kl. 20:45 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
rune.alleslev
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak :)
|
|
Rune Alleslev
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |