|
Beolab 7-2 til Samsung TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pastorius ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Status: Offline Point: 140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-April-2018 kl. 23:36 |
Mine forældre har et Beovision 4 TV (og Beosystem 2, samt beolap 7-2), hvor billedet er forsvundet, så nu er det tid til et nyt fjernsyn. De har kig på et Samsung, men vil meget gerne beholde højtaleren.
Kan den tilsluttes et nyere TV? Der sidder kun Powerlink-stk bagpå. TV'et har vist kun optisk-ud. Vil den kunne styres med en IR-fjernbetjening, sammen med TV-et?
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Beoplay connection Hub kan det de efterspørger. Den kan lære IR fra din remote og den tager imod SPDIF fra TV'et, som den så kan spytte ud via Powerlink (godt nok via et converter-kabel).
https://bocopenhagen.dk/beoplay-connection-hub/ |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Pastorius ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Status: Offline Point: 140 |
Ja, det er ogås nogenlunde det jeg er kommet frem til. Ellers bliver der alt for mange forskellige kabler og konvertere, og alligevel kommer det ikke til at fungere optimalt.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
For mig at se, så er det da den helt oplagte løsning uden nogen kompromisser? De får endda mulighed for, at sætte noget ekstra streaming-udstyr til, så de kan smide musik over i 7-2 uden at TV'et er tændt. Selv prisen er vel overkommelig.
Hvilke andre muligheder havde du overvejet, siden hub'en ikke bare var førstevalget? Eller læser jeg for meget misfornøjethed ud af dit indlæg uden grund...? ![]() |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Hej Pastorius På dette link finder du meget andre. Måske noget der tiltaler dig mere. |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |