|
Rejsekort? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6310 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-April-2018 kl. 17:29 |
|
Jeg skal skifte fra det gamle system til rejsekort
Men inde på hjemmesiden kan jeg ikke blive oprettet som ny bruger? Jeg har forsøgt at logge på med NemID Hvad skal jeg have - rejsekort eller pendlerkort? Hvad er billigst Jeg er forvirret ![]() |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvis der skal rejses på alle strækninger, med den offentlige transport, så skal det jo være rejsekort. Hvis det er i forbindelse med til og fra arbejde, så er det pendler kort. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6310 |
|
Det lykkedes for mig at bestille et rejsekort
Men der var ikke noget med strækninger eller priser? Ikke en skid Hvad så? Noget med 50 kroner tank-op Redigeret af jake51 - 10-April-2018 kl. 18:07 |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Hvad en rejse koster finder du jo først når der gås ind på Rejseplanen eller DSB, og taster ind hvorfra og hvortil der skal rejses. Hvor meget der skal tankes op med bestemmer du selv inde på Rejsekortet.dk minimum er Kr. 100 kan ikke lige huske hvad max er, men det fremgår på Rejsekortet.dk |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
kiuls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2005 Sted: 2500 Valby Status: Offline Point: 166 |
|
med et rejsekort betaler du løbende for dit forbrug og kan køre i hele ht området - du skal til enhver tid have mindst 50.- poå dit kort, men du kan oprette en tank selv aftale så kortet automatisk trækker et fast belø'b når du er ved at løbe tør ...
Ikke helr sikker på pendlerkort, men jeg tror at du definerer nogle bestembe zoner og så betaler på måned, men ... Håber det hjalp lidt .. :-) /Kim
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
HT området? Rejsekortet gælder også i DK
|
||
![]() |
||
|
Kan ikke forestille mig at det kan bruges andre steder end her i landet, hvor det gælder overalt, dog ikke Bornholm. Det er den billigste måde at rejse på, udover Pendlerkort. |
||
|
||
![]() |
||
kiuls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2005 Sted: 2500 Valby Status: Offline Point: 166 |
|
Det har du selvfølgeligt ret i .. :-)
|
||
![]() |
||
|
Dette var svar til Kampus ... |
||
![]() |
||
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2016 |
|
Plus at det siden år 2000 har heddet HUR og ikke HT - Hvis nu man skal være lidt pedant ![]() |
||
![]() |
||
Prasmus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
|
HUR blev så i 2006 nedlagt igen og Movia, VT og STS tog over... Måske flere i dag :-) |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
|
Du skal have rejsekort med automatisk optankning, hvis du ikke er pendler.
Så kan du se når du tjekker ud, hvad rejsen har kostet.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |