|
db7000s |
Besvar |
Forfatter | |
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Februar-2018 kl. 17:17 |
Har stående en ældre men velfungerende dreambox 7000s kan man bruge den til noget andet end lige se tv på fx noget netværks haløj nu den ikke er ibrug mere.
Hvis nogen kan bruge den så byd
|
|
rasmuzzen
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Funktioner
Tak(1)
|
Hvis du tænker nas eller lign, ville jeg nok gå over i noget Raspberry Pi seneste version. Fylder intet, bruger ikke meget strøm, og koster nada.
MVH
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
ok, den gamle db7000 bliver liggende i skuffen og så kun bruger den når der skal justeres skåle istedet for og slæbe den nye 7020 boks udenfor.
Det med rasperry springer jeg lige over, fandt opskriften som ser ret teknisk ud, så er en alm brugt qnap noget lettere
Redigeret af jetdirect - 13-April-2018 kl. 10:34 |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Den gamle dreambox er nu hugget op den har ligsom tjent sit og erstattet med en ny og bedre model som er mere stabil.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |