|
Nyt surround system? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
coladaasen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-December-2017 Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-April-2018 kl. 14:45 |
Hey
Søger inputs/alternativer til en surround løsning. Surround i stuen. Fronthøjtalere og sub må gerne være kablet, men baghøjtalere skal være trådløse. Derudover skal vi have trådløse højtalere i køkken og badeværelse. Jeg har tidligere kigget på bluesound og sonos. En komplet løsning med deres soundbar osv. De spiller da ganske ok - MEN så faldt jeg over Denon AVR. Sammen med et par B&W højtalere i fronten, en OK sub og et par små baghøjtalere. Det er en helt anden volume som de kan præstere. Alt sammen kan skjules i et fint hifi-møbel fra UNNU. Pt er mit valg: Denor AVR surround receiver B&W højtalere Heos trådløse baghøjtalere Heos trådløse i køkken og bad. Kom glad med indspark |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19558 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det hel skal ind i et unnu møbel, hvorfor så købe besværlige B&W højttalere?
Klaus |
|
![]() |
|
coladaasen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-December-2017 Status: Offline Point: 20 |
Fordi dem jeg har kigget på, passer perfekt i størrelsen.
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Når du gerne vil have højtalerne ind i et møbel, så husk at køb nogen hvor en evt basrefleksport vender fremad og ikke bagud
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |