|
overvågning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
frost11 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-April-2008 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-April-2018 kl. 13:58 |
undskylder hvis det her ikke er den rigtige kategori...
jeg overvejer at sætte nogle kameraer op som er poe forsynet, men de 4 af dem kommer til at sidde langt væk fra min nvr. kan man nøjes med at trøkke et kabel til en poeswitch og så koble dem til den eller skal de alle et seperat kabel til min nvr
|
|
![]() |
|
affer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan god trække fra en PoE switch. < ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/20e69fe2//helpers/preHelper.js">
|
|
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
affer - overvej hvilke extensions du har installeret på din safari! :-)
Men ja. det er intet problem at have en POE switch og det er hele ideen med POE at man trækker 1 kabel per enhed ind i switchen. du skal bare være opmærksom på at den switch du køber har strøm på nok antal porte. typisk i den billige ende, får du nemlig kun strøm på omkring halvdelen af portene, og vær sikker på den kan levere strøm nok til dem alle på samme tid :-)
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Du kan ikke bare trække eet kabel til 4 POE cams. Oftest vil de trække for meget strøm, så een udgang ikke er nok.
Men hvis de sidder rimelig samlet, så kan du måske med fordel sætte en POE switch op i nærheden af dem, og så trække et kabel fra hver til denne switch. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |