|
Google Chrome fejlload med billeder mv. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Maj-2018 kl. 06:52 |
Er der nogen der kan forklare, hvorfor Google Chrome ikke vil loade alle billeder?
Med min ene profil vil den ikke loade billeder, med min anden profil popper der en boks op som bare står og kører, og denne kan jeg ikke få væk. Google Maps fungerer heller ikke. Jeg har prøvet at nulstille alt og installere den på ny flere gange, men lige lidt hjælper det. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Det vil hjælpe hvis du oplyser hvilken hardware du bruger og nok også hvilket styresystem? Hvilket endelse har billederne og hvor kommer de fra? Hilsen Carsten.
|
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Det er en computer og Windows 10.
Hvad mener du med endelse og hvor de kommer fra? Hvis du ser på mit billede kan du se, at det er lige meget hvad jeg søger på, så loader Chrome ikke alle billeder.
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Hej.
Problemet kan ligge mange forskellige steder. Jeg tror ikke at problemet ligger i Chrome Browseren. Har du prøvet at downloade med Edge eller Firefox og se om du har samme problem? Er af de steder hvor problemet kan ligge er i din Internet forbindelse. Hvilken slags og hvor hurtigt Intenet har du? Hilsen Carsten.
|
|
![]() |
|
Salt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2018 Status: Offline Point: 5 |
Vi har præcis samme problem her hjemme med 2 computer og min søn har samme problem der hvor han bor, og han har prøvet med Explore og Firefox som heller ikke virker.
Vi har fiber net, så langsomt internet er ikke problemet. Cookies osv er blevnet fjernet i håb om det skulle løse problemet men det hjalp hellere ikke dog virker det fint på vores Ipad.
Håber nogen her inde har en ide om hvad problemet kan være. Vh Sussi. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
Det lugter af en ringe DNS server, eller korrupt hosts fil.
Klaus |
|
![]() |
|
Hej. Særligt tak til Salt. Jeg kan se at du har oprettet dig for, at kunne svare på dette spørgsmål. Kan du bekræfte at problemet ikke findes på iPad. Hverken på Chrome eller Safari? Næste trin må være at finde ud af hvad i har til fælles. Har i fælles Antivirus. Eller er det måske jeres internet Udbyder? Jeg tror, at jeres internet hastighed er tilstrækkelig, men der er andre parametre som de forskellige udbydere sætter op. Og det kan enda være sat forskelligt op for de forskellige hastigheder som udbyderen tilbyder. Hvis i kender til en hjemmeside, der næsten hver gang giver problemet, kan i så ikke poste den så andre kan teste. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
Jeg har lige læst i en supportgruppe på Facebook, at Chrome og den nyeste opdatering af Windows 10 ikke arbejder godt sammen.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Carsten problemet er google billeder som SoundWave har vist i det første indlæg, som du kan se er de 3 første linjer af billederne fine, men man kan ikke trykke på nogen af dem.
Det er alt man søger på google som ser sådan ud når man går ind under billeder. Vi har fibernet her hjemme og min søn har stofanet og bor i den anden ende af byen. Det virker på både Ipad Chrome/Safari. VH Sussi.
|
|
![]() |
|
Brixen Det virker heller ikke med Explore eller Firefox
VH Sussi.
Redigeret af Salt - 08-Maj-2018 kl. 12:39 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
Så er det måske selve Google siden, der ikke virker i Windows 10.
Den virker nemlig fint på Mac også. Prøv den her - det er søgemaskinen DuckDuckGo - og det er billedsøgning:
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Brixen DuckDuckGo virker fint så vi kan da bruge den til google virker igen, men skal da lige finde ud af hvad problemet er.
VH sussi.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |