recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Google Chrome fejlload med billeder mv.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Google Chrome fejlload med billeder mv.

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Google Chrome fejlload med billeder mv.
    Sendt: 06-Maj-2018 kl. 06:52
Er der nogen der kan forklare, hvorfor Google Chrome ikke vil loade alle billeder?
Med min ene profil vil den ikke loade billeder, med min anden profil popper der en boks op som bare står og kører, og denne kan jeg ikke få væk.
Google Maps fungerer heller ikke.

Jeg har prøvet at nulstille alt og installere den på ny flere gange, men lige lidt hjælper det.

Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4718
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2018 kl. 07:10
Hej.

Det vil hjælpe hvis du oplyser hvilken hardware du bruger og nok også hvilket styresystem?

Hvilket endelse har billederne og hvor kommer de fra?

Hilsen Carsten.
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2009
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2018 kl. 07:19
Det er en computer og Windows 10.

Hvad mener du med endelse og hvor de kommer fra? Hvis du ser på mit billede kan du se, at det er lige meget hvad jeg søger på, så loader Chrome ikke alle billeder.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2018 kl. 08:09
 Hej.

Problemet kan ligge mange forskellige steder. Jeg tror ikke at problemet ligger i Chrome Browseren.

Har du prøvet at downloade med Edge eller Firefox og se om du har samme problem?

Er af de steder hvor problemet kan ligge er i din Internet forbindelse. Hvilken slags og hvor hurtigt Intenet har du?

Hilsen Carsten.
Til top
Salt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Maj-2018
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Salt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2018 kl. 17:32
Vi har præcis samme problem her hjemme med 2 computer og min søn har samme problem der hvor han bor, og han har prøvet med Explore og Firefox som heller ikke virker.
Vi har fiber net, så langsomt internet er ikke problemet.
Cookies osv er blevnet fjernet i håb om det skulle løse problemet men det hjalp hellere ikke
dog virker det fint på vores Ipad.
Håber nogen her inde har en ide om hvad problemet kan være.
Vh Sussi.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19563
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2018 kl. 17:49
Det lugter af en ringe DNS server, eller korrupt hosts fil.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2018 kl. 20:05
Oprindeligt skrevet af Salt Salt skrev:

Vi har præcis samme problem her hjemme med 2 computer og min søn har samme problem der hvor han bor, og han har prøvet med Explore og Firefox som heller ikke virker.

Hej.

Særligt tak til Salt. Jeg kan se at du har oprettet dig for, at kunne svare på dette spørgsmål.
Kan du bekræfte at problemet ikke findes på iPad. Hverken på Chrome eller Safari?

Næste trin må være at finde ud af hvad i har til fælles.

Har i fælles Antivirus. Eller er det måske jeres internet Udbyder?

Jeg tror, at jeres internet hastighed er tilstrækkelig, men der er andre parametre som de forskellige udbydere sætter op. Og det kan enda være sat forskelligt op for de forskellige hastigheder som udbyderen tilbyder.

Hvis i kender til en hjemmeside, der næsten hver gang giver problemet, kan i så ikke poste den så andre kan teste.

Hilsen Carsten.

Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2018 kl. 10:59
Jeg har lige læst i en supportgruppe på Facebook, at Chrome og den nyeste opdatering af Windows 10 ikke arbejder godt sammen.
Venlig hilsen
KB
Til top
Salt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Salt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2018 kl. 12:33
Carsten problemet er google billeder som SoundWave har vist i det første indlæg, som du kan se er de 3 første linjer af billederne fine, men man kan ikke trykke på nogen af dem.
Det er alt man søger på google som ser sådan ud når man går ind under billeder.
Vi har fibernet her hjemme og min søn har stofanet og bor i den anden ende af byen.
Det virker på både Ipad Chrome/Safari.

VH Sussi.
Til top
Salt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Salt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2018 kl. 12:36
Brixen Det virker heller ikke med Explore eller Firefox 

VH Sussi.

Redigeret af Salt - 08-Maj-2018 kl. 12:39
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2018 kl. 12:55
Så er det måske selve Google siden, der ikke virker i Windows 10.

Den virker nemlig fint på Mac også.

Prøv den her - det er søgemaskinen DuckDuckGo - og det er billedsøgning:
Venlig hilsen
KB
Til top
Salt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Salt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2018 kl. 13:18
Brixen DuckDuckGo virker fint så vi kan da bruge den til google virker igen, men skal da lige finde ud af hvad problemet er.
VH sussi.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu