|
Originalt batteri Iphone 6s |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Online Point: 4906 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Maj-2018 kl. 12:41 |
Hej Recordere.
Jeg har en brugt Iphone. Batteriet er ved at være lidt sløjt. Hvor får man skiftet batteri originalt? Jeg ønsker ikke at få problemer ved fremtidige opdateringer. Telefonen er købt brugt. Garantien er vistnok udløbet. |
|
thxtex
Super bruger Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak.
Jeg havde helt glemt dette. Meget nyttigt. |
|
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
Så er der bestilt hos Apple.
Spændt på om de bytter telefonen om, eller om jeg får den gamle retur.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Apple må ikke ombytte din tlf med en anden brugt. Det er der faldet dom i.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ville håbe på en refurbished. Så får man en helt uden ridser og med elektronik der er testet igennem på kryds og tværs, modsat ens egen, der måske har lidt fugt eller lignende indvendigt. Klaus
|
|
ClausJ
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det er på at autoriseret Apple værkstedet, bliver batteriet udskiftet og du får din telefon igen
Redigeret af ClausJ - 12-Maj-2018 kl. 19:53 |
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
Apple sender en kasse. Telefonen sendes så til Holland hvor den skal have nyt batteri. Det var sådan de gjorde sidst min datter fik repareret sin telefon. Det må have været omkring 2016. Fordelen ved dette er som Klaus skriver at man får en nærmest ny telefon. Apple tjekker fejlen. Og hvis det er under garanti får man en anden straks. Man skal heller ikke vente på at telefonen bliver repareret. Min arbejds telefon er til reperation pt. Det er en volume knap der fejlede. Foreløbig har den været væk i over en uge. Den jeg skal have skiftet batteri på har været i cover og er næsten ridsefri. I får lige en melding når den er retur.
Redigeret af Mufti - 13-Maj-2018 kl. 07:59 |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2213 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den bliver jo nok sendt med "sneglepost" - så vil det tage nogen tid frem og tilbage.
Var der ikke noget med, at der var for mange, som syntes det var trælst med at få en ombytter-telefon retur, synes jeg - eller tager jeg fejl (også) der?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19473 |
Funktioner
Tak(0)
|
jo, de ville hellere have en ny.
Klaus
|
|
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
At få en refurbish telefon er som at få en ny.
Kan godt forstå at folk med næsten ny telefon brokker sig over at få en refurbish. Min datter indleverede en 1,5 år gammel iphone og fik en refurbish hvilket jeg synes er et godt bytte. Redigeret af Mufti - 13-Maj-2018 kl. 09:54 |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |