|
Fælleskøb - en saga blot? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Maj-2018 kl. 16:48 |
Tilbage i 2012 var jeg del af en fælleskøbsaftale, hvor vi købte en masse Panasonic vt50. Vi fik en pæn rabat. Og alle var glade 😃
Fælleskøbsdelen af dette forum ser lidt sløjt ud. Betyder det, at der ikke længere koordineres fællskøb af TV. Konkret er jeg på udkig efter et 60-65” OLED 😉
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror netop at problemet var, ved fælleskøb, at vi fik en pæn rabat - og alle var glade. Glade var til gengæld ikke nødvendigvis importøren og de øvrige forhandlere.
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Kan huske jeg købte et Focal surround system via fælleskøb til en god pris.
Det var de gamle dage. ![]() |
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
Giver god mening, Hother. Jeg tænker blot, at der altid er en uartig dreng i klassen - én sælger, som er villig til at give pænd rabat, selvom det er ugle set af andre forhandlere, hvis det giver ham et salg af mange enheder - som nogen havde kontakt til 😉
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Tænker at Elgiganten og Pricerunner er grunden.
De har presset priserne så meget at der ikke er så meget at give i rabat mere.
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Hehehe ... noget af det første jeg gjorde som medlem af recordere.dk var at deltage i fælleskøb af en JVC harddisk recorder - en dims til mange mange tusinde kroner, som i dag er erstattet af en USB stick
![]() |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 963 |
Har også tidligere deltaget i fælleskøb, pga prispresset er det blevet sværere. Tror dog det stadigt er muligt, er der nogen der har kontakter er det jo frit for at starte et fælleskøb.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
Rosend@hl ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Status: Offline Point: 29 |
Er der nogle som kunne have en ‘kontakt’?!
Jeg kunne også godt bruge et 65” OLED 😉
|
|
Rosendahl
|
|
![]() |
|
Det kunne være godt. Jeg kan bruge et “bundle køb” bestående af 55” eller 65” LG C7 og en PS4 pro
![]() Redigeret af KeWa - 29-Maj-2018 kl. 07:06 |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Sad faktisk og tænkte præcis det samme.... mindede mig om de gode gamle dage med mit Toshiba 32" købt via Fælleskøb.
65" Oled er interessant.
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Hvad med en mountainbike oveni?
![]() |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
I kan jo selv oprette et fælleskøb. Vær opmærksom på, at det for koordinatoren kan være et meget stort arbejde i at holde styr på hvem der skal have hvad, hvem der har betalt, fremsendelser af varer, kontakt til forhandleren osv. og osv.
For år tilbage lavede jeg selv fælleskøb fra en forhandler i UK. 2 paller med Pioneer og Panasonic TV, og på et tidspunkt et kælderrum fyldt med Panasonic BD afspiller. Jeg tror at mine naboer troede at jeg drev en hælercentral. Problemet var så, at branchen herhjemme så temmelig skævt til mig, og det gjorde andre så også. Men efter min bedste vurdering var "Øvelsen" en succes. Jeg gør det aldrig mere.
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |