|
Xiaomi Mi Laser projector |
Besvar |
Forfatter | |
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9390 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Maj-2018 kl. 17:01 |
Hej Er der nogle som har erfaring med sådan en laser projektor. Det ser da super smart ud, og en "billig" løsning for et 150" billede. |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vil måske ikke kalde det "billigt" - men så vidt jeg ved kan den kun fås gennem kinesiske sider (aliexpress etc.) Dell har også introduceret deres 4K laser i hvert fald i USA, tjek linus tech tips på Youtube. - han har lavet en del sjov med det. både som spilleskærm (12K - han lånte 3 styk) og som "primær" gamerskærm i soveværelset :-)
til gengæld synes jeg det er billigt for den "frihed" man får ved at den ikke skal projicere gennem lokalet. PS - den her er ganske vist kun 100", men den kommer så med et hårdt panel til fremvisning og kalibrering. https://www.youtube.com/watch?v=mR69F6qPsnU
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9390 |
Funktioner
Tak(0)
|
Med billigt tænkte jeg også på driftsomkostningerne.
Der er ikke en dyr pære som skal skiftes, og mht til strøm ligger det vist på niveau med et lcd/OLED tv.
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
det er selvf rigtigt. Jacobe her på forummet mener jeg også var ret så interesseret i dem, men ved ikke om det er noget han er gået videre med.
|
|
PeterIvan
Bruger Oprettet: 08-August-2009 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 93 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg går selv og kigger på noget lignende, nemlig denne:
Kan fås på amazon og er kun 2/3 af prisen på den xiamo ☺️ /P
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
øøøh, nej, det var ikke mig |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |