|
Ny HTPC |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
kec2
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Maj-2018 kl. 21:56 |
Hi,
Jeg kunne godt bruge noget hjælp til inspiration til en ny HTPC. Min gamle HTPC (Libre ELEC) er en Zotac ZBOX nano AD12, med en AMD E2-1800. Den har problemer med at afspille Bluray rips (MKV), når video er encodet i VC1. Krav: Lille Stille (helst fan-less) Afspille "alle" bluray video formatter. Hilsen Klaus
|
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 1997 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mon ikke en billig NUC med en nyere I3 eller I5 burde kunne gøre det?
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg vil foreslå dig at kigge på en AMD Ryzen 3 2200GE CPU på 35 Watt: En af årsagerne er at AMD lige er kommet med den første driver med PlayReady 3.0 Support: https://www.anandtech.com/show/12442/amd-plans-playready-3-support-for-polaris-and-vega-gpus-in-2018 Og i går læste jeg om en Arctic Passive Cooler For AM4 APUs. Hilsen Carsten. |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4028 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad Media Center kører du
|
|
kec2
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hey,
Jeg kører med kodi via LibreElec |
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du kører Kodi, hvorfor så ikke bruge en NVidia Shield?
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4028 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Random_Hero
Super bruger Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
Funktioner
Tak(0)
|
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
Med Shield får du Netflix, Viaplay, kodi, og Chromecast, i et.
|
|
flappy81
Junior bruger Oprettet: 23-Februar-2014 Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du kører LibreELEC, er Odroid C2 et oplagt valg, som LE også officielt understøtter.
https://www.liymo.com/index.php?_route_=mc-odroid/hardkernel-odroid-c2
Det kræver selvfølgelig lidt arbejde, men kender du f.eks. til Raspberry Pi, er der ikke meget forskel.
|
|
kec2
Funktioner
Tak(0)
|
Rasberry PI3 har ikke kræfter til, at afspille VC-1 video codec. Det har jeg lige afprøvet.
|
|
|
|
kec2
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan går det med, at afspille VC-1 video'er? Ud fra specs kan den ca. det samme som rasberry PI, som ikke kan spille VC-1 flydende.
|
|
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |