recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp.. Hvilket TV skal jeg vælge??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp.. Hvilket TV skal jeg vælge??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp.. Hvilket TV skal jeg vælge??
    Sendt: 05-Juni-2018 kl. 19:32
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2018 kl. 20:05
ez950 fremfor c7

Men det er kun dig selv som kan vurdere om du foretrækker et 65” LCD fremfor det lille OLED.
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2018 kl. 20:31
Og jeg som troede LG OLED var toppen af poppen 😳
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2018 kl. 20:42
LG OLED panel er toppen af poppen.

Alle bruger et LG OLED panel i deres top modeller. Dette gælder LG, Sony, Panasonic, B&O, Philips, Loewe osv.
Til top
madsklit Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-September-2010
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madsklit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2018 kl. 20:58
Jeg har tilsluttet en Appletv 4K til mit LG Oled så vis du har samme planer, skal du tage det LG Oled da Panasonic ikke kan kører Dolby Vision HDR efter hvad jeg lige kan se og det skulle være det bedste HDR format det ser ihvertfald fantastisk ud hjemme hos mig.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu