|
Tv2 UHD på Stofa |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Sylvest
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 888 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Juni-2018 kl. 19:52 |
hvad hedder TV2s VM uhd kanal hos Stofa? Er det bare den som normalt hedder ‘ekstrakanalen’ skal man evt. søge den frem igen eller skifter den automatisk til uhd når der er kampe?
|
|
.
|
|
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er "ekstrakanalen", tjekkede i går, hvor de viste TV2 Sport i 720p.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|
Thomas Jensen
Super bruger Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 451 |
Funktioner
Tak(0)
|
Pudsigt indtil kl. 16.36 var lyden ca. 1,5 sekund foran billedet, men så var der et lille “glitch” i billedet, og så var lyd og billede så godt som i sync.
Weird...
|
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
Sylvest
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 888 |
Funktioner
Tak(0)
|
tjeck jeg har fundet den og de er skiftet til HLG HDR mode. Men men men lyden er flere sekunder ude af sync. Øv øv øv
|
|
.
|
|
Sylvest
Funktioner
Tak(0)
|
ja den er meget bedre nu. Så blev det alligevel jul :-)
|
|
.
|
|
Thomas Jensen
Super bruger Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 451 |
Funktioner
Tak(0)
|
.
Redigeret af Thomas Jensen - 14-Juni-2018 kl. 16:58 |
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan er farverne hos jer i uhd på exstrakanalen og skiftet over til fx TV2 eller på Das Erste?
Skarphed er ikke hos mig overvældende på nogen af kanalerne. På uhd er farverne slet ikke mættede som på HD kanalerne. Tilføjet: Jeg har fibernet Kvaliteten her på VM kan slet ikke sammenlignes med skarpheden og farver som jeg tidligere har set, der fremstår ekstremt flotte. Redigeret af bentpetersson - 14-Juni-2018 kl. 17:29 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
markus1967
Junior bruger Oprettet: 27-Januar-2011 Status: Offline Point: 44 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har samme problem. ingen skarphed og ingen farver. Jeg har kun et 4K tv og ikke HDR, ved ikke om det er derfor. Jeg ser det på Yousee boksen.
|
|
Sylvest
Funktioner
Tak(0)
|
jeg synes at billedet på min Viasat UHD kanal er væsentligt bedre mht. farve og skarphed og det er ikke kun når de kører ‘demoer’ fra Red Bull men også ved fodbold og formel1.
|
|
.
|
|
Thomas Jensen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg prøvede lige at slå “fodbold tilstand” til på mit Sony, og det gav mere farve på grønsværen, men om det skulle være bedre, ved jeg nu ikke.
|
|
|
|
Thomas Jensen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes at ‘Ultra HD-logoet’ er forsvundet fra Ekstrakanalen...
Edit: Nå, det kom tilbage igen. Redigeret af Thomas Jensen - 15-Juni-2018 kl. 20:33 |
|
|
|
digitalt.tv
Guld medlem Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 719 |
Funktioner
Tak(0)
|
De har vist nogle udfordringer med UHD signalet på aftenens kamp og har skiftet til HD signalet et par gange.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |