|
TUDEGRIM - Router fra YouSee |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2192 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Juni-2018 kl. 19:07 |
Gud Fader i skuret, hvor er min ny router fra YouSee da tudegrim!! Se bare her: https://imgur.com/7cG0bxH Men en virkelig fin service fra YouSee's support, må jeg da sige. Routeren var modtaget, nærmest før de havde afsendt den.
Kunne så ikke få det store skrummel på nettet, så jeg måtte igennem de sædvanlige 5 tryk på telefonen, og 10 minutters ventetid, så YouSee kunne få skidtet aktiveret. Det var et tordenvejr, som havde slået min CG3000 ihjel, mens jeg var på Korfu. Sagem har jo aldrig været kendt for at lave pæne ting, men denne router er da det værste, jeg længe har set!
Redigeret af mnielsen - 17-Juni-2018 kl. 19:10 |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12313 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan den ser ud generer mig som sådan ikke, da jeg ikke kan se den fra hvor jeg sidder, men alle de fucking lamper er møgirriterende at have i min kombinerede stue og hjemmebiograf. Jeg blev nødt til at hive en masse klisterdimser frem og dække lamperne til, så der ikke var et lysshow nede til højre for lærredet.
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2192 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den lyser jo også ud ad kølehullerne, så der fuldt blus på, må man sige! Og så er skruehullerne til at hænge den op på, OGSÅ placeret så de passer med "designet". Altså, man skal skrue skruerne i væggen, skævt!
|
|
thomnico
Super bruger Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 490 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har hørt at den går under navnet "Rumskibet" nogle steder i Yousee
|
|
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080 Center: XTZ Spririt 6 Front: XTZ Spririt 6 Bag og side: XTZ Spirit 2 Sub: B&W AW610 Receiver: Marantz SR7008 |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bortset fra jeg synes det er rigtigt at den er tudegrim, så må jeg bare sige - 3D print :-) Det er sådan et tidspunkt man virkelig har brug for 3Dprint muligheder. :-)
|
|
And.-
Bruger Oprettet: 09-April-2008 Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det en sagem fast 3890 v3 ? For jeg har sagem fast 3890 v2, wifi er frygtelig på den, det crasher konstant, 2-5 reboots om ugen er påkrævet.. skod skrammel
|
|
jacobthor91
Guld medlem Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
Funktioner
Tak(0)
|
samme elendige router som HIPER sender ud til deres kunder..
SKRAMMEL !
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12313 |
Funktioner
Tak(0)
|
Udover at den er klodset som ind i helvede, så synes jeg da at ydelsen er fin. Jeg får bedre hastigheder end da jeg brugte en af de små æbledimser til at lave det trådløse netværk.
Redigeret af Naiera - 18-Juni-2018 kl. 03:26 |
|
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
Nej - Jeg skrev "skrummel" - ikke skrammel!!
|
|
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
Tænkte også godt nok på noget, som kunne flyve, da jeg hev den ud af kassen... Men så er det ikke første gang, noget kaldes et rumskib - kan huske, at Kirk Deltas fastnettelefon også blev kaldt dette, pga. det skrå design, som kunne hentyde til et kontrolpanel.
Redigeret af mnielsen - 18-Juni-2018 kl. 06:30 |
|
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
Det er Sagem Fast 3890 WE Det kan også være computeren, som har problemet med at falde ud. Nu har jeg haft tre forskellige routere i min tid som computerbruger. Ved udfald, er der intet andet at gøre, end at slukke computeren og tænde den igen. Sådan har det altid været. Hvordan er din placeret? På gulvet? Hvis ja, så prøv at hæng den op, ca. en meters "penge".
Redigeret af mnielsen - 18-Juni-2018 kl. 06:33 |
|
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 968 |
Funktioner
Tak(0)
|
Helt enig. Jeg valgte at droppe min Asus AC87U da jeg fik denne. Dens wifi var ganske enkelt godt nok til at jeg ikke gad at have både en bridge og en router stående. Jeg syntes den ser okay ud. Konen deler trådstarters holdning om at den er tudegrim. :) Vores står også under stuealteret med et lysshow hver aften. Det er dog ikke lige så irreterende som vores HUE bridge. For pokker man den lyser. |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |